Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów zagranicznych
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów zagranicznych
Twój zakres obowiązków:
- udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji projektów humanitarnych i rozwojowych z partnerami Caritas Polska;
- rejestracja i monitorowanie realizacji umów projektowych w Obszarze Zagranicznym;
- przygotowywanie: wniosków o płatność, zestawień i sprawozdań z działań projektowych dla interesariuszy;
- monitorowanie elementów cyklu zarządzania projektem na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie, itp.);
- współpraca z działem medialnym i fundraisingowym w zakresie realizacji materiałów audiowizualnych i promocji działań pomocowych;
- współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w Polsce i zagranicą;
- bieżący monitoring realizacji projektu i udostępnianie informacji dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych;
- bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji, prowadzenie spotkań i dokumentowanie współpracy;
- współpraca ze specjalistami ds. rozliczeń oraz innymi działami wspierającymi;
- archiwizacja dokumentacji projektu;
- rozwijanie instytucjonalnego „know-how” w zakresie zarządzania projektami.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku oraz w realizacji projektów, programów, grantów i działań w obszarze humanitarnym i rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów współfinansowanych przez donorów instytucjonalnych;
- doświadczenie w zarządzaniu projektami, monitorowaniu realizacji działań i budżetu oraz harmonogramu;
- biegła znajomość języka angielskiego min. B2
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- zainteresowanie tematyką humanitarną oraz gotowość do stałego poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne;
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień prowadzenia programów finansowanych z MSZ oraz innych źródeł publicznych, w tym krajowych i międzynarodowych.
- znajomość innych języków obcych (szczególnie francuski, hiszpański).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. grantów i funduszy unijnych
Specjalista/ Specjalistka ds. grantów i funduszy unijnych
Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych w ramach funduszy europejskich oraz innych międzynarodowych i krajowych źródeł finansowania;
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektów finansowanych ze środków UE i innych instytucji;
- poszukiwanie, analiza oraz bieżące monitorowanie dostępnych źródeł finansowania;
- analiza i ocena projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia finansowego;
- kontakt i współpraca z uczestnikami projektu, firmami pośredniczącymi, instytucjami finansowymi, urzędami oraz partnerami w projektach;
- współpraca z poszczególnymi działami Instytucji przy realizacji projektów oraz ich rozliczania, w tym weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu i zasadami finansowania;
- nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie trwania projektu i po jego zakończeniu.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu, realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- znajomość zasad oraz procedur pozyskiwania dofinansowania i/lub realizacji projektów unijnych i instytucji państwowych;
- znajomość języka angielskiego (min. B2);
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność organizacji pracy i samodzielności w realizacji zadań;
- dokładność i skrupulatność w przygotowywaniu dokumentacji;
- wysoka motywacja do pracy;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne, finansowe lub pokrewne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. obsługi darczyńców w dziale księgowości
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi darczyńców w dziale księgowości
Twój zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny i mailowy w zakresie obsługi darczyńców;
- tworzenie dokumentów i raportów z wydatkowania darowizn od darczyńców;
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
- księgowanie i dekretacja dokumentów finansowych;
- analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych;
- przygotowywanie bieżących zestawień i raportów;
- prowadzenie oraz zarządzanie danymi w bazie MS Excel;
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z darczyńcami;
- bieżące wsparcie działu finansowo/księgowego.
Nasze wymagania:
- doświadczenie pracy w dziale finansowym/księgowym;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- analityczność i dbałość o szczegóły w wykonywaniu prac biurowych;
- wysoka kultura osobista;
- swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i korespondencji mailowych;
- empatia i cierpliwość w kontaktach z innymi ludźmi;
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole;
- zainteresowanie dalszym rozwojem zawodowym w dziale księgowości.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. telemarketingu
Specjalista / Specjalistka ds. telemarketingu
Twój zakres obowiązków:
- telefoniczne bądź mailowe przedstawianie oferty i udzielanie informacji darczyńcom;
- utrzymywanie trwałego kontaktu oraz budowanie relacji z powierzonymi darczyńcami;
- wsparcie darczyńców (e-mail, telefon, itp.);
- wprowadzanie umów/ zamówień darczyńców do systemu;
- dbanie o pozytywny wizerunek organizacji oraz relacje z darczyńcami;
- współpraca z innymi działami w organizacji.
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- zaangażowanie w powierzone obowiązki;
- dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Doradca Integracyjny w Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom
Doradca Integracyjny w Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom
Twój zakres obowiązków:
- bezpośrednie wsparcie i udzielanie cennych informacji/ wskazówek w codziennym rozwiązywaniu problemów beneficjentów zgłaszających się do Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom;
- analiza potrzeb i organizacja pomocy dla beneficjentów Centrum;
- obsługa bazy danych oraz dokumentacji biurowej w zakresie rejestracji usług Centrum;
- organizacja i prowadzenie zajęć indywidualnych lub grupowych dla beneficjentów, dotyczących integracji cudzoziemców;
- współpraca z urzędami, parafiami, fundacjami, instytucjami oraz wolontariuszami Centrum w zakresie wsparcia migrantów i uchodźców;
- udział w spotkaniach zewnętrznych – akcjach integracyjnych, prowadzonych przez Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom;
- pomoc beneficjentom w tłumaczeniu oraz doradztwie integracyjnym;
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (socjologia, psychologia, nauki społeczne lub pokrewne);
- doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata;
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego (min. B2);
- empatia i otwartość na potrzeby drugiego człowieka;
- samodzielność, rzetelność, terminowość oraz doskonała organizacja pracy;
- analityczne myślenie w działaniu, dbałość o szczegóły;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Mile widziane:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną;
- pracę stacjonarną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- możliwość niesienia bezpośredniej pomocy innym;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. magazynowo-logistycznych
Specjalista /-tka ds. magazynowo – logistycznych
Opis stanowiska:
- zapewnianie sprawnego przepływu informacji w obszarze działań magazynowo – logistycznych w całej organizacji;
- odbiór jakościowy oraz ilościowy przyjmowanego towaru do magazynów;
- dbałość o należyte rozmieszczenie towarów zgodnie z przyjętymi w magazynach zasadami;
- analizowanie i kontrolowanie optymalizacji stanów magazynowych;
- organizacja i optymalizacja łańcucha dostaw w celu zapewniania terminowości realizowanych zamówień;
- praca z systemem magazynowym;
- konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych.
- inwentaryzacja i kontrolowanie stanów magazynowych;
- kompletacja i sprawdzanie poprawności zamówień;
- ścisła współpraca z innymi działami organizacji.
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- czynne uprawnienia na obsługę wózków widłowych (UDT);
- czynne prawo jazdy kat. B;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel;
- gotowość do pracy i podróży służbowych na terenie Polski;
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań;
- umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych;
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę stacjonarną w godzinach 8:00 – 16:00;
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. technicznych
Specjalista / Specjalistka ds. technicznych
Twój zakres obowiązków:
- obsługa, konserwacja, remonty i/lub montaż urządzeń, jak również prace techniczne na terenie Caritas Polska w Warszawie;
- utrzymywanie budynków w nienagannym stanie technicznym zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
- dbanie o czystość i porządek (np. okresach zimowych odśnieżanie drogi komunikacyjnej wokół posesji);
- dokonywanie zakupów materiałów gospodarczych niezbędnych do funkcjonowania obiektu;
- prowadzenie i administrowanie dokumentacji technicznej obiektów;
- dbanie o prawidłowe rozliczenie stanu magazynowego (m.in. odbiór jakościowy oraz ilościowy przyjmowanego towaru do magazynów);
- wsparcie przy kompletowaniu towaru i jego wysyłce;
- obsługa samochodów służbowych oraz dbanie o ich czystość.
Nasze wymagania:
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- uprawnienia SEP do 1kV;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
- zaangażowanie i motywacja do pracy;
- gotowość do okazjonalnych podróży służbowych;
- komunikatywność.
Mile widziane
- uprawnienia na wózki widłowe (UDT);
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę stacjonarną;
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać pod adres rekrutacja@caritas.org.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje)
Administrator
Informujemy, że Caritas Polska z siedzibą przy ul. Okopowej 55, 01-043 Warszawa, adres email: caritaspolska@caritas.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji.
Cele przetwarzania i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 221 KP;
- przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom działającym na zlecenie Administratora (m.in. kurierzy, poczta, dostawcy usług IT, firmy audytorskie, kancelarie prawnicze, ubezpieczyciele, banki, personel Administratora). Pani/Pana dane mogą być też przekazywane organom władzy publicznej lub organom ścigania. Przekazywanie danych opiera się o umowy powierzenia lub przepisy prawa powszechnie obwiązującego.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia pierwszej rekrutacji.
Informacje o Pani/Pana prawach
Przysługują Pani/Panu w zależności od podstawy przetwarzania prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych.
Ma też Pani/Pan prawo co cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.
Zautomatyzowane podejmowaniu decyzji i podanie danych
Caritas Polska informuje, że nie będzie profilować Pani/Pana danych osobowych i nie będzie podejmować decyzji w oparciu o wyłącznie zautomatyzowane przetwarzanie danych (bez udziału człowieka). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie rekrutacji.
Zobacz również: Ochrona danych osobowych (RODO) w Caritas Polska