Sprawdź nasze bieżące oferty
Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
Koordynator/ Koordynatorka ds. projektów pomocy uchodźcom i migrantom
Koordynator/ Koordynatorka ds. projektów pomocy uchodźcom i migrantom
Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie projektami związanymi z pomocą uchodźcom i migrantom;
- nadzór nad terminowością i prawidłowością realizowanych działań w ramach projektów;
- wdrażanie projektów w sieci Caritas Polska;
- nadzór nad realizacją celów;
- współpraca z działem księgowym w zakresie finansowej realizacji projektu (kontrola płatności, realizacji umów, zleceń, itp.);
- współpraca międzynarodowa z zagranicznymi partnerami, w tym współorganizowanie projektów w sieci Caritas Polska;
- ścisła współpraca z innymi działami Caritas Polska.
Nasze wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w koordynowaniu i realizacji projektów pomocy humanitarnej i/lub w obszarze wsparcia migrantów i uchodźców;
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- zdolności organizatorskie, reprezentacyjne, analityczne oraz umiejętność budowania długofalowych relacji;
- gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Koordynator/ Koordynatorka ds. projektów zagranicznych
Koordynator/ Koordynatorka projektów zagranicznych
Twój zakres obowiązków:
- udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji projektów humanitarnych i rozwojowych z partnerami Caritas Polska;
- rejestracja i monitorowanie realizacji umów projektowych w Dziale Zagranicznym;
- przygotowywanie: wniosków o płatność, zestawień i sprawozdań z działań projektowych dla interesariuszy;
- monitorowanie elementów cyklu zarządzania projektem na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie, itp.);
- współpraca z działem medialnym i fundraisingowym w zakresie realizacji materiałów audiowizualnych i promocji działań pomocowych;
- współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w Polsce i zagranicą;
- bieżący monitoring realizacji projektu i udostępnianie informacji dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych;
- bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji, prowadzenie spotkań i dokumentowanie współpracy;
- współpraca ze specjalistami ds. rozliczeń oraz innymi działami wspierającymi;
- archiwizacja dokumentacji projektu;
- rozwijanie instytucjonalnego „know-how” w zakresie zarządzania projektami.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku oraz w realizacji projektów, programów, grantów i działań społecznych, w tym udział w realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- doświadczenie w zarządzaniu projektami, monitorowaniu realizacji działań i budżetu oraz harmonogramu;
- biegła znajomość języka angielskiego (min. B2);
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- zainteresowanie tematyką humanitarną oraz gotowość do stałego poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne;
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Mile widziane:
- doświadczenie w realizacji projektów humanitarnych i rozwojowych;
- Znajomość zagadnień rozliczeń programów MSZ i ze źródeł publicznych;
- znajomość innych dodatkowych języków obcych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. compliance i ładu instytucjonalnego
Specjalista / Specjalistka ds. compliance i ładu instytucjonalnego
Twój zakres obowiązków:
- opracowywanie, wzmacnianie i wdrażanie polityki, procedur w zakresie ładu instytucjonalnego i compliance;
- dostosowanie polityki, procedur i systemów Caritas Polska do standardów Caritas Internationalis;
- wsparcie diecezji w rozwoju i wdrażaniu ich własnych polityk, procedur w zakresie ładu instytucjonalnego oraz standardów Caritas Internationalis oraz Caritas Polska;
- przygotowywanie raportów dotyczących zarządzania ryzykiem braku zgodności oraz nieprawidłowości;
- nadzór i przechowywanie dokumentacji związanych z obszarem ryzyka, compliance oraz ładu instytucjonalnego;
- prowadzenie szkoleń z obszaru compliance i ładu instytucjonalnego;
- wsparcie obszarów/działów w projektach oraz zespołów projektowych w obszarze compliance i ładu instytucjonalnego;
- ścisła współpraca ze specjalistami ds. compliance i ładu instytucjonalnego w Caritas Diecezjalnych oraz Caritas Internationalis.
Nasze wymagania:
- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- biegła znajomość języka polskiego;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. B2;
- znajomość pakietu MS Office;
- gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski (2/3 razy w miesiącu);
- nastawienie na cel i proaktywność;
- komunikatywność i umiejętność przekazywania wiedzy.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczania projektów
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczania projektów
Opis stanowiska:
- Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem projektów;
- sporządzanie wniosków o płatność, raportów, harmonogramów płatności, zapewnienie terminowości, poprawności, kompletności i aktualności dokumentów dołączanych do sprawozdań i wniosków o płatność;
- weryfikacja opisów oraz ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi programowymi;
- kontrola oraz rozliczanie realizacji prowadzonych projektów unijnych i innych pod kątem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie (formalnej, merytorycznej i finansowej);
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją oraz rozliczaniem projektów dla kontroli prowadzonych przez Instytucje Pośredniczące oraz Zarządzające;
- uczestnictwo w czynnościach związanych z kontrolą i audytami projektów współfinansowanych;
- weryfikacja dokumentów: finansowych, odbiorowych, umów oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowych rozliczeń;
- współpraca z działem księgowości oraz innymi działami wspierającymi;
- rewizja oraz raportowanie odchyleń w realizacji budżetu projektów współfinansowanych i identyfikacji przyczyn ich niewykonania.
Nasze wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem projektów, monitorowaniem realizacji budżetu i harmonogramem projektowym oraz ponoszeniu wydatków i/ lub potwierdzaniu kwalifikowalności kosztów;
- odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, rzetelność;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. poziom B2).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów pomocy żywnościowej
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów pomocy żywnościowej
Opis stanowiska:
- koordynacja projektów dotyczących pomocy żywnościowej i socjalnej, realizowanych przez Caritas Polska;
- współpraca z Caritas diecezjalnymi i sieciami handlowymi w celu realizacji żywnościowych projektów pomocowych;
- koordynacja działań o zasięgu ogólnopolskim, w tym zamówień oraz rozliczeń magazynowych i finansowych;
- kontakt telefoniczny z beneficjentami, kontrahentami, urzędami;
- przygotowywanie dokumentacji projektowej (raporty, rozliczenia, sprawozdania, umowy, itp.);
- wsparcie przy organizacji szkoleń i warsztatów;
- okazjonalne wyjazdy służbowe na terenie kraju.
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów/grantów;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem projektów, monitorowaniem realizacji budżetu i harmonogramem projektowym oraz ponoszeniu wydatków i/ lub potwierdzaniu kwalifikowalności kosztów;
- dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność, rzetelność, terminowość;
- zdolność do efektywnej pracy w dynamicznie zmieniającym się i środowisku;
- umiejętność budowania i utrzymania długofalowej współpracy;
- czynne prawo jazdy kat.B.
Mile widziane:
- doświadczenie w koordynowaniu projektów dot. pomocy żywnościowej;
- doświadczenie pracy w organizacjach pozarządowych;
- zainteresowanie zagadnieniami związanymi z tematyką ubóstwa, pomocy żywnościowej i socjalnej.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. grantów i funduszy unijnych
Specjalista/ Specjalistka ds. grantów i funduszy unijnych
Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych w ramach funduszy europejskich oraz innych międzynarodowych i krajowych źródeł finansowania;
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektów finansowanych ze środków UE i innych instytucji;
- poszukiwanie, analiza oraz bieżące monitorowanie dostępnych źródeł finansowania;
- analiza i ocena projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia finansowego;
- kontakt i współpraca z uczestnikami projektu, firmami pośredniczącymi, instytucjami finansowymi, urzędami oraz partnerami w projektach;
- współpraca z poszczególnymi działami Instytucji przy realizacji projektów oraz ich rozliczania, w tym weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu i zasadami finansowania;
- nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie trwania projektu i po jego zakończeniu.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu, realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- znajomość zasad oraz procedur pozyskiwania dofinansowania i/lub realizacji projektów unijnych i instytucji państwowych;
- znajomość języka angielskiego (min. B2);
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność organizacji pracy i samodzielności w realizacji zadań;
- dokładność i skrupulatność w przygotowywaniu dokumentacji;
- wysoka motywacja do pracy;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne, finansowe lub pokrewne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. kontaktu z mediami
Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z mediami
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby która dołączy do naszego zespołu i będzie wspierać nasze działania medialne Caritas Polska. Jeśli lubisz rozmawiać z dziennikarzami oraz tworzyć newsy – to stanowisko jest dla Ciebie. Będziesz pracować w naszym biurze w Warszawie, czasem ruszysz w teren by nagrać najciekawsze historie o pomaganiu.
Twój zakres obowiązków:
- wspieranie działań medialnych w Caritas Polska;
- bieżąca współpraca z mediami oraz aktywna dywersyfikacja i rozwój partnerów medialnych;
- współpraca z dziennikarzami, mediami krajowymi i zagranicznymi, partnerami organizacji;
- pozyskiwanie i prowadzenie patronów medialnych;
- współpraca przy tworzeniu bieżących materiałów promocyjnych (prezentacje, newsy, wywiady itp.);
- organizacja konferencji prasowych, śniadań prasowych, briefingów;
- tworzenie agend wejść medialnych;
- tworzenie raportów medialnych;
- tworzenie scenariuszy wydarzeń promocyjnych;
- udzielanie wywiadów.
Nasze wymagania:
- 2-letnie doświadczenie zawodowe przy współpracy z mediami;
- bardzo dobra znajomość j. polskiego (min.B2);
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min.B2);
- lekkie pióro;
- łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągnięcie celu;
- kreatywność i otwartość na pozyskiwanie nowych partnerów.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego).
Specjalista/ Specjalistka ds. komunikacji
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji Caritas Polska dotyczącej projektu Laudato Si’;
- gromadzenie informacji, dobrych praktyk związanych z ekologią integralną;
- publikacje treści i materiałów wizualnych związanych z projektem na stronie internetowej Caritas Polska oraz na innych kanałach medialnych (np. YouTube, Instagram, Facebook itp.);
- współpraca przy organizacji i uczestnictwo w kampaniach promocyjnych.
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy;
- bardzo dobra znajomość MS Office;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- lekkie pióro;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- zdolności organizatorskie, reprezentacyjne, analityczne i umiejętność budowania długofalowych relacji;
- samodzielność, pewność siebie, skrupulatność, pomysłowość;
- gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych na terenie Polski;
Mile widziane:
- czynne prawo jazdy kat.B.
Oferujemy:
- umowa o pracę na czas określony, ½ etatu;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego).
Specjalista/ Specjalistka ds. współpracy z darczyńcami
Specjalista/ Specjalistka ds. współpracy z darczyńcami
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie i wdrażanie strategii fundraisingowej Caritas Polska dotyczącej współpracy z darczyńcami /lub z partnerami biznesowymi;
- wsparcie oraz budowanie długotrwałych relacji z darczyńcami indywidualnymi, biznesowymi i organizacjami wspierającymi Caritas Polska;
- wdrażanie nowych pomysłów na budowanie długotrwałych relacji z darczyńcami indywidualnymi;
- analiza wyników podejmowanych działań i ich raportowanie oraz rozliczanie projektów;
- reprezentowanie Caritas Polska w środowisku biznesowym (spotkania, eventy, konferencje itp.);
- współpraca z innymi działami w zakresie wymiany informacji merytorycznych, dotyczących obsługi darczyńców;
- analiza oraz raportowanie przełożonemu wyników podejmowanych działań;
- obsługa bazy CRM;
Nasze wymagania:
- 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- zdolności organizatorskie, reprezentacyjne, analityczne i umiejętność budowania długofalowych relacji;
- samodzielność, pewność siebie, skrupulatność, pomysłowość;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. wdrożeń projektów IT
Specjalista / Specjalista ds. wdrożeń projektów IT
Zakres obowiązków:
- samodzielne zarządzanie projektami IT w organizacji, identyfikowanie wymagań i potrzeb dotyczących rozwiązań informatycznych;
- prowadzenie projektów w ramach transformacji cyfrowej CP, koncentrującej się na wdrażaniu systemów typu ERP i CRM;
- uczestnictwo w negocjacjach z dostawcami systemów oraz uzgodnieniach dotyczących wymagań w zakresie wdrażanych systemów;
- nadzór nad pracami wdrożeniowymi: planowanie i realizacja projektów w wyznaczonym czasie, tworzenie harmonogramów, definiowanie i wyznaczanie zadań do realizacji, weryfikowanie ich postępów;
- przeprowadzanie ocen ryzyka dla projektów;
- ścisła współpraca z kierownikami działów, użytkownikami końcowymi i dostawcami, w celu zdefiniowania wymagań projektu i zapewnienia płynnej integracji wdrażanych systemów;
- monitorowanie i raportowanie postępów projektu oraz zarządzanie budżetem projektu;
- identyfikacja i rozwiązywanie problemów pojawiających się podczas realizacji projektów;
- przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników końcowych oraz zespołów projektowych w zakresie wdrażanych systemów;
- ścisła współpraca z koordynatorem ds. bezpieczeństwa;
- implementacja i nadzór nad wdrażaniem najlepszych praktyk w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach realizowanych projektów IT.
Wymagania:
- min. 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi;
- doświadczenie we wdrożeniach systemów klasy ERP oraz CRM;
- doświadczenie programistyczne, analityczne;
- wykształcenie informatyczne lub związane z zarządzaniem projektami IT lub pokrewne;
- umiejętność przeprowadzania analiz biznesowych oraz czytelnego raportowania i prezentowania wyników;
- Znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce metod zarządzania projektami, tj.: Agile, Scrum, czy Prince2;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetami projektowymi oraz harmonogramami;
- znajomość narzędzi do zarządzania projektami, tj.: Microsoft Project, JIRA, Asana lub Trello;
- orientacja na rezultaty, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność i dokładność;
- język angielski na poziomie zaawansowanym (C1);
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku;
- znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem oraz doświadczenie w implementacji najlepszych praktyk w tym obszarze;
- doświadczenie we współpracy z zespołami ds. bezpieczeństwa IT.
Mile widziane:
- certyfikacja PMP (Project Management Professional) lub Prince2 Practitioner;
- certyfikacja w obszarze cyberbezpieczeństwa, np. CISSP (Certified Information Systems Security Professional), CISM (Certified Information Security Manager) lub CompTIA Security+.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów zagranicznych
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów zagranicznych
Twój zakres obowiązków:
- udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji projektów humanitarnych i rozwojowych z partnerami Caritas Polska;
- rejestracja i monitorowanie realizacji umów projektowych w Obszarze Zagranicznym;
- przygotowywanie: wniosków o płatność, zestawień i sprawozdań z działań projektowych dla interesariuszy;
- monitorowanie elementów cyklu zarządzania projektem na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie, itp.);
- współpraca z działem medialnym i fundraisingowym w zakresie realizacji materiałów audiowizualnych i promocji działań pomocowych;
- współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w Polsce i zagranicą;
- bieżący monitoring realizacji projektu i udostępnianie informacji dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych;
- bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji, prowadzenie spotkań i dokumentowanie współpracy;
- współpraca ze specjalistami ds. rozliczeń oraz innymi działami wspierającymi;
- archiwizacja dokumentacji projektu;
- rozwijanie instytucjonalnego „know-how” w zakresie zarządzania projektami.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku oraz w realizacji projektów, programów, grantów i działań w obszarze humanitarnym i rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów współfinansowanych przez donorów instytucjonalnych;
- doświadczenie w zarządzaniu projektami, monitorowaniu realizacji działań i budżetu oraz harmonogramu;
- biegła znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego (min. B2);
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- zainteresowanie tematyką humanitarną oraz gotowość do stałego poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne;
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień prowadzenia programów finansowanych z MSZ oraz innych źródeł publicznych, w tym krajowych i międzynarodowych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00)
Specjalista/ Specjalistka ds. księgowości
Specjalista/ Specjalistka ds. księgowości
Zakres obowiązków:
- weryfikacja poprawności otrzymywanych faktur kosztowych i przygotowywanie dokumentów księgowania;
- księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych;
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz innych wydatków pracowniczych;
- udział w pracach związanych ze sprawozdawczością finansową, raportami okresowymi,
- rozliczeniami podatkowymi i deklaracjami oraz niezbędnymi zestawieniami finansowymi;
- zapewnienie poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
- udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
- aktywne zaangażowanie podczas audytów zewnętrznych;
- efektywna współpraca z innymi działami w organizacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse);
2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; - doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel);
- umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań;
- doskonała organizacja pracy własnej;
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków;
- dokładność, terminowość i samodzielność w działaniu;
- umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. księgowości i obsługi darczyńców
Specjalista / Specjalistka ds. księgowości i obsługi darczyńców
Twój zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny i mailowy w zakresie obsługi darczyńców;
- tworzenie dokumentów i raportów z wydatkowania darowizn od darczyńców;
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
- weryfikacja poprawności otrzymywanych faktur kosztowych i przygotowywanie dokumentów księgowania;
- księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych;
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz innych wydatków pracowniczych;
- udział w pracach związanych ze sprawozdawczością finansową, raportami okresowymi;
- zapewnienie poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
- udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
- aktywne zaangażowanie podczas audytów zewnętrznych;
- efektywna współpraca z innymi działami w organizacji.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse);
- 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel);
- umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań;
- swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i korespondencji mailowych;
- wysoka kultura osobista, empatia i cierpliwość w kontaktach z innymi ludźmi;
- doskonała organizacja pracy własnej;
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków;
- dokładność, terminowość i samodzielność w działaniu;
- umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. programu opieki hospicyjnej i długoterminowej
Specjalista / Specjalistka ds. programu opieki hospicyjnej i długoterminowej
Opis stanowiska:
- planowanie i realizacja programów rozwojowych dla placówek opieki długoterminowej i hospicyjnej w sieci Caritas Diecezjalnych w Polsce;
- wsparcie organizacji szkoleń tematycznych dla pracowników placówek opieki hospicyjnej i długoterminowej w Caritas Diecezjalnych (szkolenia profesjonalistów i wolontariuszy);
- organizacja i prowadzenie szkoleń psychologicznych dotyczących sytuacji choroby, śmierci, żałoby a także współpracy z rodzinami chorych i umierających dla pracowników (kapelanów, wolontariuszy placówek hospicyjnych i opieki długoterminowej);
- sieciowanie, organizowanie wizyt studyjnych, wsparcie wymiany doświadczeń pomiędzy placówkami hospicyjnymi i opieki długoterminowej;
- monitorowanie projektów, prowadzenie dokumentacji projektowej;
- współpraca z organizacjami hospicyjnymi i opieki długoterminowej w europejskiej sieci Caritas;
- podróże służbowe w na terenie kraju.
Nasze wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe (psychologia, socjologia, nauki społeczne lub pokrewne);
- znajomość systemu opieki długoterminowej i hospicyjnej w Polsce;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2);
- praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- wysoka kultura osobista i komunikatywność;
- wysoka empatia i zrozumienie osób w potrzebie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- dyspozycyjność do wyjazdów służbowych;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę cywilnoprawną
- ½ etatu
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
Specjalista/ Specjalistka ds. komunikacji - operator/-ka, montażysta/-tka materiałów filmowych oraz fotograficznych
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji – operator/ka montażysta/ka materiałów filmowych oraz fotograficznych
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie fotorelacji, montaż materiałów multimedialnych do mediów tradycyjnych i społecznościowych Caritas Polska, w tym obsługa i optymalizacja pozycjonowania materiałów video (m.in. vlogów, reels, shorts);
- nagrywanie materiałów, montaże, produkcje, post-produkcje materiałów promocyjnych Caritas;
- możliwość udziału w delegacjach krajowych i zagranicznych do krajów, tam gdzie jest udzielana pomoc przez Caritas Polska w celu realizacji zdjęć, realizacji, materiałów video.
Oczekiwania:
- doświadczenie w obszarze produkcji i postprodukcji mediów (operator kamery, montaże);
- dobra znajomość programów Adobe (Premiere Pro, After Effects, Photoshop);
- bardzo dobra znajomość i umiejętność projektowania materiałów do mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter itp.);
- znajomość trendów montażowych oraz social mediowych;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągniecie celu;
- chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji;
- portfolio projektów wizualnych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu samochodowego;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać pod adres rekrutacja@caritas.org.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje)
Administrator
Informujemy, że Caritas Polska z siedzibą przy ul. Okopowej 55, 01-043 Warszawa, adres email: caritaspolska@caritas.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji.
Cele przetwarzania i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 221 KP;
- przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom działającym na zlecenie Administratora (m.in. kurierzy, poczta, dostawcy usług IT, firmy audytorskie, kancelarie prawnicze, ubezpieczyciele, banki, personel Administratora). Pani/Pana dane mogą być też przekazywane organom władzy publicznej lub organom ścigania. Przekazywanie danych opiera się o umowy powierzenia lub przepisy prawa powszechnie obwiązującego.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia pierwszej rekrutacji.
Informacje o Pani/Pana prawach
Przysługują Pani/Panu w zależności od podstawy przetwarzania prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych.
Ma też Pani/Pan prawo co cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.
Zautomatyzowane podejmowaniu decyzji i podanie danych
Caritas Polska informuje, że nie będzie profilować Pani/Pana danych osobowych i nie będzie podejmować decyzji w oparciu o wyłącznie zautomatyzowane przetwarzanie danych (bez udziału człowieka). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie rekrutacji.
Zobacz również: Ochrona danych osobowych (RODO) w Caritas Polska