Sprawdź nasze bieżące oferty
Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń i administracji - umowa zlecenie
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń i administracji – umowa zlecenie
Szukamy osoby, która wesprze Caritas Polska w rozliczaniu projektu ekologii integralnej Laudato Si. Projekt potrwa do końca lutego 2025 roku i wymaga zaangażowania w wymiarze ok. 100 godzin/miesięcznie w ramach umowy zlecenia.
Jeśli masz doświadczenie w rozliczaniu projektów, szczególnie tych finansowanych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW), oraz potrafisz efektywnie współpracować z zespołem księgowych, to czekamy właśnie na Ciebie!
Opis stanowiska:
Administrowanie kompleksową dokumentacją i rozliczanie finansowe działań projektowych – prowadzenie działalności finansowej projektu, w tym:
- współpraca z działem księgowym Caritas Polska w celu zapewnienia płynności finansowej projektu, wypłaty zobowiązań i zaksięgowania wydatków przez ten dział;
- ocena racjonalności i kwalifikowalności do finansowania przez NFOŚiGW wszystkich wydatków w projekcie;
- bieżące aktualizowanie budżetu projektu i udostępnianie dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych;
- zarządzanie dokumentami księgowymi związanymi z wszystkimi prowadzonymi w projekcie działaniami.
Przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań wg. wymagań umowy dofinansowania projektu oraz wniosków o płatność wraz z załącznikami, w tym:
- przygotowanie i wysłanie wniosków o płatność;
- współpraca z NFOŚiGW w celu weryfikacji poprawności złożonych sprawozdań i wniosków o płatność;
- archiwizacja sprawozdań i wniosków o płatność i zarządzanie ich udostępnieniem dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów/grantów;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem projektów, monitorowaniem realizacji budżetu i harmonogramem projektowym oraz ponoszeniu wydatków i/ lub potwierdzaniu kwalifikowalności kosztów;
- odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, rzetelność;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z projektami ministerialnymi, mile widziane projekty NFOŚiGW;
Oferujemy:
- umowa zlecenie na okres 2 miesięcy;
- liczba godzin: ok. 100 h / miesięcznie;
- elastyczny czas współpracy;
- praca zdalna.
Specjalista / Specjalistka ds. wolontariatu
Specjalista / Specjalistka ds. wolontariatu
Opis stanowiska:
- rekrutacja, animowanie działań i organizacja szkoleń dla wolontariuszy;
- koordynacja pracy wolontariuszy;
- współpraca przy organizacji akcji społecznych, np. zbiórki żywności, Dzień Dobra, pielgrzymki w tym;
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracą wolontariuszy;
- planowanie i organizacja zadań wolontariuszy;
- ocena i motywowanie wolontariuszy;
- wsparcie w promowaniu i rozwijaniu działalności wolontariatu;
- tworzenie nowych programów i projektów rozwijających wolontariat;
- okazjonalne wyjazdy służbowe na terenie kraju.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy związanej z organizacją, koordynacją pracy wolontariuszy;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min.B2);
- umiejętności interpersonalne pomagające w tworzeniu i utrzymaniu zespołu oraz inspirowaniu grupy do działania;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, m.in. nawiązywania kontaktu z innymi, uważnego słuchania, empatia;
- doświadczenie w prowadzeniu spotkań i prezentacji;
- umiejętność pracy zespołowej;
- samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office.
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista / Specjalistka ds. kadr, płac i automatyzacji procesów kadrowo-płacowych
Specjalista / Specjalistka ds. kadr, płac i automatyzacji procesów kadrowo-płacowych
Opis stanowiska:
Obszar kadr i płac:
- przygotowywanie, aktualizacja i archiwizacja akt osobowych pracowników;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz udzielanie urlopów;
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej;
- obliczanie wynagrodzeń, w tym premii, nadgodzin, zasiłków i innych dodatków;
- obsługa systemu ENOVA, PFRON, PPK, Płatnik;
- przygotowywanie list płac oraz raportów wynagrodzeń;
- przygotowywanie podziałów kosztowych z realizowanych projektów zewnętrznych;
- wspieranie pracowników w zakresie spraw kadrowych i płacowych;
- udzielanie informacji o wynagrodzeniach, składkach ZUS i innych świadczeniach;
- przygotowywanie i składanie deklaracji do ZUS oraz US;
- monitorowanie zmian w przepisach dotyczących prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
- współpraca z działem księgowości;
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących zatrudnienia, wynagrodzeń oraz rotacji pracowników;
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi (m.in. ZUS, GUS, US, PFRON);
- obsługa benefitów, takich jak pakiety medyczne, ubezpieczenia grupowe, karty sportowe itp.
Obszar automatyzacji procesów kadrowo-płacowych:
- wdrożenie i optymalizacja systemu kadrowo-płacowego ENOVA;
- wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów kadrowo-płacowych;
- automatyzacja procesów kadrowych i płacowych, w tym analiza potrzeb i proponowanie usprawnień;
- wdrożenie automatyzacji przy rozliczeniach, naliczaniu wynagrodzeń, sporządzaniu listy płac i przelewów;
- zapewnienie zgodności wdrażanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami prawa pracy i zasadami rozliczania wynagrodzeń;
- ścisła współpraca z całym działem kadr i płac, księgowością, IT oraz innym zewnętrznymi dostawcami systemów.
Wymagania:
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy oraz rozliczania płac;
- praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS;
- obsługa programu PPK;
- samodzielność, rzetelność, terminowość oraz doskonała organizacja pracy;
- doświadczenie w obszarze wdrażania systemów kadrowo-płacowych;
- znajomość systemu ENOVA;
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- umiejętność pracy z systemami IT, analityczne podejście do rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Koordynator/ Koordynatorka projektów zagranicznych w dziale komunikacji
Koordynator / Koordynatorka projektów zagranicznych w dziale komunikacji
Opis stanowiska:
- koordynowanie przebiegu kampanii komunikacyjnych zagranicznych Caritas Polska;
- koordynowanie i współtworzenie konceptów kreatywnych kampanii oraz kierowanie pracą zespołu; producentów video, grafików, copywriterów itp.;
- aktywny i bezpośredni kontakt z partnerskimi organizacjami w celu pozyskania materiałów promocyjnych dla kluczowych kierunków działań organizacji (m.in. Ukraina, Bliski Wschód, Wenezuela, Jemen, itp.);
- planowanie i nadzór nad tworzeniem projektów komunikacyjnych w social mediach;
- monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych oraz śledzenie trendów w komunikacji;
- dbałość o spójną komunikację dot. realizowanych projektów;
- współpraca z działem fundrisingu, działem zagranicznym oraz partnerami międzynarodowymi np. Caritas Europa/ Caritas Internationalis;
- udział w delegacjach krajowych lub/i zagranicznych do krajów, gdzie jest niesiona jest pomoc przez Caritas Polska;
- zarządzanie zespołem.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy zawodowej w koordynowaniu projektów związanych z marketingiem oraz produkcją materiałów audiowizualnych;
- angielski – zaawansowany w mowie i piśmie, min.B2;
- gotowość do podróży służbowych;
- doświadczenie w efektywnym motywowaniu i zarządzaniu zespołem;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- wysoko rozwinięte umiejętności w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji;
- umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie;
- przywiązywanie wagi do detalu i wysokie poczucie estetyki;
- kreatywność i proaktywność w inicjowaniu różnych działań;
- nastawienie na cel – doprowadzanie pomysłów i konceptów do realizacji;
- znajomość Google Analytics, Social Mediów.
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B;
- doświadczenie pracy w agencji reklamowej.
Oferujemy:
- umowę na zastępstwo;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Ekspert / Ekspertka ds. migracji w dziale pomocy migrantom i uchodźcom
Ekspert/ Ekspertka ds. migracji w dziale pomocy migrantom i uchodźcom
Twoje zadania:
- prezentowanie działań Caritas Polska wśród zewnętrznych partnerów w obszarze wsparcia migrantów i uchodźców;
- analiza i monitorowanie sytuacji migrantów i uchodźców oraz identyfikacja głównych problemów oraz wyzwań związanych z ich pobytem w Polsce;
- rzecznictwo postulatów oraz rozwiązań korzystnych dla migrantów i uchodźców wypracowanych w ramach działań Caritas Polska;
- współpraca z ekspertami i środowiskami opiniotwórczymi;
- współpraca z innymi instytucjami zajmującymi się problematyką migrantów i uchodźców;
- udział i wsparcie w organizacji konferencji, spotkań, seminariów itp.;
- odpowiedzialność za sprawny przepływ informacji pomiędzy Siecią Centrów Pomocy Migrantom i Uchodźcom Caritas Polska a zewnętrznymi podmiotami;
- współpraca z Siecią Centrów Pomocy Migrantom i Uchodźcom Caritas Polska;
- udział w wyjazdach służbowych na terenie Polski.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe – prawo, nauki polityczne, ekonomia lub nauki społeczne;
- doskonałą znajomość tematyki związanej z migrantami i uchodźcami;
- doświadczenie w przygotowywaniu raportów, dokumentacji;
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych, w tym na konferencjach, seminariach itp.;
- umiejętność nawiązywania kontaktów i utrzymywania stałych relacji z różnorodnymi organizacjami oraz instytucjami, w tym podmiotami administracji publicznej;
- rzetelność, skrupulatność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu obowiązków;
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz otwartość na współpracę;
- biegła znajomość języka polskiego i angielskiego min. C1;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej oraz/lub współpracy z organizacją pozarządową oraz/ lub pracy w instytucji publicznej zajmującej się szeroko pojętymi zagadnieniami z obszaru migracji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista ds. ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców
Specjalista ds. ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie koordynacji działań Caritas Polska na rzecz realizacji ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców dot. zagrożeń, przeciwdziałania i reagowania na przypadki naruszeń w tym obszarze;
- współpraca w budowanie strategii ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców w działaniach Caritas Polska;
- realizacja przedsięwzięć / projektów Caritas Polska związanych z działaniami na rzecz ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców;
- współpraca z instytucjami publicznymi odpowiedzialnymi za ochronę praw i bezpieczeństwa cudzoziemców w Polsce;
- współpraca z organizacjami międzynarodowymi i pozarządowymi;
- udział w spotkaniach krajowych i międzynarodowych w obszarze praw i bezpieczeństwa cudzoziemców.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (prawnicze lub pokrewne);
- doświadczenie w obszarze ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców;
- biegła znajomość języka polskiego (min. C1);
- biegła znajomość języka angielskiego (min. B2);
- doświadczenie dot. współpracy z krajowymi instytucjami publicznymi, organizacjami międzynarodowymi i krajowymi w obszarze ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców;
- doświadczenie w pracy w wielokulturowym środowisku;
- samodzielność w działaniu;
- rzetelność, skrupulatność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu obowiązków;
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz otwartość na współpracę;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczania projektów
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczania projektów
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem projektów;
- sporządzanie wniosków o płatność, raportów, harmonogramów płatności, zapewnienie terminowości, poprawności, kompletności i aktualności dokumentów dołączanych do sprawozdań i wniosków o płatność;
- weryfikacja opisów oraz ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi programowymi;
- kontrola oraz rozliczanie realizacji prowadzonych projektów unijnych i innych pod kątem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie (formalnej, merytorycznej i finansowej);
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją oraz rozliczaniem projektów dla kontroli prowadzonych przez Instytucje Pośredniczące oraz Zarządzające;
- uczestnictwo w czynnościach związanych z kontrolą i audytami projektów współfinansowanych;
- weryfikacja dokumentów: finansowych, odbiorowych, umów oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowych rozliczeń;
- współpraca z działem księgowości oraz innymi działami wspierającymi;
- rewizja oraz raportowanie odchyleń w realizacji budżetu projektów współfinansowanych i identyfikacji przyczyn ich niewykonania.
Nasze wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem projektów, monitorowaniem realizacji budżetu i harmonogramem projektowym oraz ponoszeniu wydatków i/ lub potwierdzaniu kwalifikowalności kosztów;
- odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, rzetelność;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. poziom B2).
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. księgowości
Specjalista / Specjalistka ds. księgowości
Twój zakres obowiązków:
- weryfikacja poprawności otrzymywanych faktur kosztowych i przygotowywanie dokumentów księgowania;
- księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych;
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz innych wydatków pracowniczych;
- udział w pracach związanych ze sprawozdawczością finansową, raportami okresowymi,
- rozliczeniami podatkowymi i deklaracjami oraz niezbędnymi zestawieniami finansowymi;
- zapewnienie poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
- udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
- aktywne zaangażowanie podczas audytów zewnętrznych;
- efektywna współpraca z innymi działami w organizacji.
Nasze wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel);
- bardzo dobre umiejętności analityczne;
- dokładność, terminowość i samodzielność w działaniu;
- umiejętność współpracy w zespole.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów
Twój zakres obowiązków:
- udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji projektów dotyczących terenów objętych powodzią w Polsce;
- rekrutacja, animowanie działań i organizacja szkoleń dla wolontariuszy;
- wsparcie oraz koordynacja pracy wolontariuszy;
- współpraca z działem komunikacji i fundraisingowym w zakresie realizacji materiałów audiowizualnych oraz promocji działań pomocowych;
- bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji, prowadzenie spotkań i dokumentowanie współpracy;
- współpraca ze specjalistami ds. rozliczeń oraz innymi działami wspierającymi;
- okazjonalne wyjazdy służbowe na terenie kraju.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy związanej z realizacją projektową oraz koordynacją pracy wolontariuszy;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- umiejętności interpersonalne pomagające w tworzeniu i utrzymaniu zespołu, oraz inspirowaniu grupy do działania;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, m.in. w nawiązywaniu kontaktu z innymi, uważnego słuchania, empatia;
- doświadczenie w prowadzeniu spotkań i prezentacji;
- umiejętność pracy zespołowej;
- samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Zgłoszenia prosimy nadsyłać pod adres rekrutacja@caritas.org.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje)
Administrator
Informujemy, że Caritas Polska z siedzibą przy ul. Okopowej 55, 01-043 Warszawa, adres email: caritaspolska@caritas.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji.
Cele przetwarzania i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 221 KP;
- przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom działającym na zlecenie Administratora (m.in. kurierzy, poczta, dostawcy usług IT, firmy audytorskie, kancelarie prawnicze, ubezpieczyciele, banki, personel Administratora). Pani/Pana dane mogą być też przekazywane organom władzy publicznej lub organom ścigania. Przekazywanie danych opiera się o umowy powierzenia lub przepisy prawa powszechnie obwiązującego.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia pierwszej rekrutacji.
Informacje o Pani/Pana prawach
Przysługują Pani/Panu w zależności od podstawy przetwarzania prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych.
Ma też Pani/Pan prawo co cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.
Zautomatyzowane podejmowaniu decyzji i podanie danych
Caritas Polska informuje, że nie będzie profilować Pani/Pana danych osobowych i nie będzie podejmować decyzji w oparciu o wyłącznie zautomatyzowane przetwarzanie danych (bez udziału człowieka). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie rekrutacji.
Zobacz również: Ochrona danych osobowych (RODO) w Caritas Polska