Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
Koordynator/ Koordynatorka ds. wsparcia osób wykluczonych
Koordynator/ Koordynatorka ds. wsparcia osób wykluczonych
Zakres obowiązków:
- koordynowanie realizacji projektów w obszarze osób wykluczonych, w szczególności dotyczących osób wykluczonych społecznie (w kryzysie bezdomności, uzależnionych, opuszczających zakłady penitencjarne itp.);
- wyznaczanie kierunków rozwoju, inicjowanie i wdrażanie nowych programów w wyżej wymienionych obszarze;
- bieżąca współpraca z partnerami lokalnymi i kościelnymi, instytucjami publicznymi oraz organizacjami społecznymi;
- pozyskiwanie funduszy na realizację programów poprzez współpracę z międzynarodowymi oraz krajowymi partnerami Caritas;
- zarządzanie dotacjami w ramach realizowanych programów;
- planowanie, monitorowanie, budżetowanie i raportowanie realizowanych działań projektowych;
- wspieranie działań informacyjno-promocyjnych;
- reprezentowanie Caritas Polska na zewnątrz organizacji, inicjowanie działań rzeczniczych oraz udział w radach społecznych.
- zarządzanie podległym zespołem;
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu w obszarze osób wykluczonych, w szczególności dotyczących osób wykluczonych społecznie;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.C1);
- doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem;
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności ustalania priorytetów;
- samodzielność;
- komunikatywność;
- proaktywność.
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe w obszarze NGO.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców
Specjalista/ Specjalistka ds. ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie koordynacji działań Caritas Polska na rzecz realizacji ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców dot. zagrożeń, przeciwdziałania i reagowania na przypadki naruszeń w tym obszarze;
- współpraca w budowanie strategii ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców w działaniach Caritas Polska;
- realizacja przedsięwzięć / projektów Caritas Polska związanych z działaniami na rzecz ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców;
- współpraca z instytucjami publicznymi odpowiedzialnymi za ochronę praw i bezpieczeństwa cudzoziemców w Polsce;
- współpraca z organizacjami międzynarodowymi i pozarządowymi;
- udział w spotkaniach krajowych i międzynarodowych w obszarze praw i bezpieczeństwa cudzoziemców.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (prawnicze lub pokrewne);
- doświadczenie w obszarze ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców;
- biegła znajomość języka polskiego (min. C1);
- biegła znajomość języka angielskiego (min. B2);
- doświadczenie dot. współpracy z krajowymi instytucjami publicznymi, organizacjami międzynarodowymi i krajowymi w obszarze ochrony praw i bezpieczeństwa cudzoziemców;
- doświadczenie w pracy w wielokulturowym środowisku;
- samodzielność w działaniu;
- rzetelność, dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista / Specjalistka ds. technicznych
Specjalista/-tka ds. technicznych
Zakres obowiązków:
- obsługa, konserwacja, remonty i/lub montaż urządzeń, jak również prace techniczne na terenie Caritas Polska w Warszawie;
- utrzymywanie budynków w nienagannym stanie technicznym zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
- dbanie o czystość i porządek (np. okresach zimowych odśnieżanie drogi komunikacyjnej wokół posesji, itp.);
- dokonywanie zakupów materiałów gospodarczych niezbędnych do funkcjonowania obiektu;
- prowadzenie i administrowanie dokumentacji technicznej obiektów;
- dbanie o prawidłowe rozliczenie stanu magazynowego (m.in. odbiór jakościowy oraz ilościowy przyjmowanego towaru do magazynów);
- wsparcie przy kompletowaniu towaru i jego wysyłce;
- obsługa samochodów służbowych oraz dbanie o ich czystość.
Mile widziane:
- uprawnienia na wózki widłowe (UDT).
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- uprawnienia SEP do 1kV;
- czynne prawo jazdy kat. B;
- rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
- zaangażowanie i motywacja do pracy;
- gotowość do okazjonalnych podróży służbowych;
- komunikatywność.
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji ( Okopowa);
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. kadr i płac
Twój zakres obowiązków:
-
przygotowywanie umów cywilno-prawnych i ich rozliczanie zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi (m.in. ZUS, GUS, US, PFRON);
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i dochodach pracowników oraz wniosków / zaświadczeń do ZUS (np. Z-3, ZNp-7, ERP-7);
- rozliczanie zajęć komorniczych i innych potrąceń oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie;
- wsparcie w naliczaniu wynagrodzeń, sporządzanie listy płac i przelewów;
- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności, rozliczanie dodatków i świadczeń;
- przygotowywanie podziałów kosztowych z realizowanych projektów zewnętrznych;
- bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń oraz podatku dochodowego od osób fizycznych;
- obsługa systemu ENOVA, PFRON, PPK, Płatnik;
- wsparcie w zakresie sporządzania dokumentacji kadrowej;
-
bieżąca współpraca z działem księgowości.
Nasze wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- praktyczna znajomość przepisów prawa pracy (PIT i ZUS);
- praktyczna umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS i PFRON;
- praktyczna umiejętność obsługi programu PPK;
- ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- samodzielność, rzetelność, terminowość oraz doskonała organizacja pracy;
- analityczne myślenie w działaniu, dbałość o szczegóły;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Mile widziane:
- znajomość systemu Enova;
-
znajomość zasad zatrudniania osób z poza UE;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę stacjonarną w godzinach 8:00 – 16:00;
- dostęp do platformy szkoleniowej dot. kadr i płac;
-
możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. fundraisingu
Specjalista/ Specjalistka ds. fundraisingu
Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych w ramach funduszy europejskich oraz innych międzynarodowych i krajowych źródeł finansowania;
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektów finansowanych ze środków UE i innych instytucji;
- poszukiwanie, analiza oraz bieżące monitorowanie dostępnych źródeł finansowania;
- analiza i ocena projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia finansowego;
- kontakt i współpraca z uczestnikami projektu, firmami pośredniczącymi, instytucjami finansowymi, urzędami oraz partnerami w projektach;
- współpraca z poszczególnymi działami firmy przy realizacji projektów oraz ich rozliczania, w tym weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu i zasadami finansowania;
- nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie trwania projektu i po jego zakończeniu.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu, realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- znajomość zasad oraz procedur pozyskiwania dofinansowania i/lub realizacji projektów unijnych i instytucji państwowych;
- znajomość języka angielskiego (min. B2);
- dobra znajomość pakietu MS Office;
- umiejętność organizacji pracy i samodzielności w realizacji zadań;
- dokładność i skrupulatność w przygotowywaniu dokumentacji;
- wysoka motywacja do pracy;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
- mile widziane wykształcenie ekonomiczne, finansowe lub pokrewne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. fundraisingu
Specjalista/ Specjalistka ds. fundraisingu
Zakres obowiązków:
- współtworzenie i wdrażanie strategii fundraisingowej Caritas Polska;
- współtworzenie kampanii fundraisingowych;
- pozyskiwanie nowych darczyńców dla projektów prowadzonych przez Caritas Polska;
- analiza potrzeb i zachowań darczyńców;
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z darczyńcami;
- tworzenie treści marketingowych kierowanych do darczyńców (listy, emaile, reklamy, broszury itp.);
- budowanie zaangażowania społecznego wokół misji organizacji,
- udział w tworzeniu i prowadzeniu bazy CRM darczyńców;
- współpraca z agencjami i podwykonawcami.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż (minimum 2 lata);
- bardzo dobra znajomość środowiska mediów społecznościowych i bardzo sprawnego poruszania się w nim;
- umiejętności angażowania społeczności zgromadzonej wokół organizacji offline i online (komunikacja z przedstawicielami firm);
- posiadanie wysokich kompetencji komunikacyjnych oraz interpersonalnych;
- orientacja na realizację celów;
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych;
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań z obszaru fundraisingu instytucjonalnego / korporacyjnego;
- zainteresowanie lub doświadczenie związane z CSR.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. telemarketingu
Specjalista / Specjalistka ds. telemarketingu
Twój zakres obowiązków:
- telefoniczne bądź mailowe przedstawianie oferty i udzielanie informacji darczyńcom;
- utrzymywanie trwałego kontaktu oraz budowanie relacji z powierzonymi darczyńcami;
- wsparcie darczyńców (e-mail, telefon, itp.);
- wprowadzanie umów/ zamówień darczyńców do systemu;
- dbanie o pozytywny wizerunek organizacji oraz relacje z darczyńcami;
- współpraca z innymi działami w organizacji.
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
- zaangażowanie w powierzone obowiązki;
- dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczeń projektów - dział zagraniczny
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczeń projektów
Twój zakres obowiązków:
- analiza i monitorowanie rozliczeń projektowych w Dziale Zagranicznym
- przygotowywanie: wniosków o płatność, zestawień finansowych, rozliczeń i sprawozdań projektowych dla projektów międzynarodowych we współpracy z koordynatorem ds. projektów;
- monitorowanie kwestii zarządzania finansami w projekcie na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie);
- bieżący monitoring wydatkowania projektu i udostępnianie informacji dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych;
- bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami Caritas Polska;
- współpraca z działem księgowym Caritas Polska oraz innymi działami wspierającymi;
- współpraca z instytucjami finansującymi w celu weryfikacji poprawności złożonych sprawozdań i wniosków o płatność;
- archiwizacja dokumentacji finansowej projektu;
- rozwijanie instytucjonalnego „know-how” w zakresie zarządzania projektami, m.in.: tworzenie procedur i instrukcji na potrzeby realizacji projektu.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- doświadczenie w monitorowaniu realizacji budżetu, ponoszeniu wydatków i/ lub potwierdzaniu kwalifikowalności kosztów;
- biegła znajomość języka angielskiego (min. B2);
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- doświadczenie pracy w środowisku międzykulturowym;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne;
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw finansowych projektów humanitarnych i rozwojowych;
- znajomość zagadnień rozliczeń programów MSZ i z innych źródeł publicznych;
- znajomość innych dodatkowych języków obcych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Zgłoszenia prosimy nadsyłać pod adres rekrutacja@caritas.org.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje)
Administrator
Informujemy, że Caritas Polska z siedzibą przy ul. Okopowej 55, 01-043 Warszawa, adres email: caritaspolska@caritas.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji.
Cele przetwarzania i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 221 KP;
- przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom działającym na zlecenie Administratora (m.in. kurierzy, poczta, dostawcy usług IT, firmy audytorskie, kancelarie prawnicze, ubezpieczyciele, banki, personel Administratora). Pani/Pana dane mogą być też przekazywane organom władzy publicznej lub organom ścigania. Przekazywanie danych opiera się o umowy powierzenia lub przepisy prawa powszechnie obwiązującego.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia pierwszej rekrutacji.
Informacje o Pani/Pana prawach
Przysługują Pani/Panu w zależności od podstawy przetwarzania prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych.
Ma też Pani/Pan prawo co cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.
Zautomatyzowane podejmowaniu decyzji i podanie danych
Caritas Polska informuje, że nie będzie profilować Pani/Pana danych osobowych i nie będzie podejmować decyzji w oparciu o wyłącznie zautomatyzowane przetwarzanie danych (bez udziału człowieka). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie rekrutacji.
Zobacz również: Ochrona danych osobowych (RODO) w Caritas Polska