Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.

Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.

Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.

Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.

W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.

Wierzymy, że #dobrajestwięcej

Ekspert/ Ekspertka ds. bezpieczeństwa

Ekspert / Ekspertka ds. bezpieczeństwa

Twój zakres obowiązków:

  • opracowywanie wewnętrznych polityk i procedur w obszarze bezpieczeństwa Caritas Polska;
  • wsparcie w procesie zarządzania ryzykiem w Caritas Polska oraz sieci Caritas Diecezji;
  • opiniowanie umów pod kątem spełnienia wymagań z obszaru bezpieczeństwa i ciągłości działania Instytucji;
  • prowadzenie czynności kontrolnych i ocena skuteczności wdrożonych zabezpieczeń informatycznych;
  • udział w procesie oceny ryzyka oraz regularny przegląd zdarzeń związanych z bezpieczeństwem;
  • prowadzenie wewnętrznych szkoleń i innych działań na rzecz podnoszenia świadomości bezpieczeństwa w Instytucji;
  • stała współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za IT, ryzyko i compliance, obszar prawny, obszar ochrony danych osobowych oraz z innymi obszarami Caritas Polska;
  • przygotowywanie raportów, sprawozdań.

Nasze wymagania:

  • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, cyberbezpieczeństwo, zarządzanie bezpieczeństwem informacji oraz kierunki pokrewne);
  • praktyczna znajomość zagadnień formalno-prawnych związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem organizacji;
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji, w szczególności związanych z oceną ryzyka, kontrolą wewnętrzną i audytem;
  • znajomość norm i regulacji: ISO/IEC 27002, ISO 27005, ISO 31000, ISO22301, wytyczne IT UKNF, RODO;
  • znajomość Microsoft 365 i powiązanych rozwiązań;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych oraz wysoka kultura osobista;
  • bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, samodzielność;
  • inicjatywa i proaktywność, determinacja w działaniu
  • determinacja do osiągnięcia celu, mimo napotkanych po drodze trudności.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
  • możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.

Specjalista/ Specjalistka ds. projektów zagranicznych

 Specjalista/ Specjalistka ds. projektów zagranicznych

Twój zakres obowiązków:

  • udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji projektów humanitarnych i rozwojowych z partnerami Caritas Polska;
  • rejestracja i monitorowanie realizacji umów projektowych w Obszarze Zagranicznym;
  • przygotowywanie: wniosków o płatność, zestawień i sprawozdań z działań projektowych dla interesariuszy;
  • monitorowanie elementów cyklu zarządzania projektem na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie, itp.);
  • współpraca z działem medialnym i fundraisingowym w zakresie realizacji materiałów audiowizualnych i promocji działań pomocowych;
  • współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w Polsce i zagranicą;
  • bieżący monitoring realizacji projektu i udostępnianie informacji dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych;
  • bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji, prowadzenie spotkań i dokumentowanie współpracy;
  • współpraca ze specjalistami ds. rozliczeń oraz innymi działami wspierającymi;
  • archiwizacja dokumentacji projektu;
  • rozwijanie instytucjonalnego „know-how” w zakresie zarządzania projektami.

Wymagania:

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku oraz w realizacji projektów, programów, grantów i działań w obszarze humanitarnym i rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów współfinansowanych przez donorów instytucjonalnych;
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami, monitorowaniu realizacji działań i budżetu oraz harmonogramu;
  • biegła znajomość języka angielskiego min. B2
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • zainteresowanie tematyką humanitarną oraz gotowość do stałego poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
  • wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne;
  • proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań;
  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień prowadzenia programów finansowanych z MSZ oraz innych źródeł publicznych, w tym krajowych i międzynarodowych.
  • znajomość innych języków obcych (szczególnie francuski, hiszpański).

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).

Koordynator / Koordynatorka ds. wsparcia osób wykluczonych

Koordynator / Koordynatorka ds. wsparcia osób wykluczonych

Twój zakres obowiązków:

  • koordynowanie realizacji projektów w obszarze osób wykluczonych, w szczególności dotyczących osób wykluczonych społecznie (seniorów, osób w kryzysie bezdomności, uzależnionych, osób opuszczających zakłady penitencjarne itp.);
  • wyznaczanie kierunków rozwoju, inicjowanie i wdrażanie nowych programów w wyżej wymienionych obszarach;
  • budowanie sieci współpracy z Caritas diecezjalnymi we wskazanych obszarach;
  • bieżąca współpraca z partnerami lokalnymi i kościelnymi, instytucjami publicznymi oraz organizacjami społecznymi;
  • pozyskiwanie funduszy na realizację programów poprzez współpracę z międzynarodowymi oraz krajowymi partnerami Caritas;
  • współpraca międzynarodowa w ramach sieci Caritas Internationalis i Caritas Europa;
  • zarządzanie dotacjami w ramach realizowanych programów;
  • planowanie, monitorowanie, budżetowanie i raportowanie realizowanych działań projektowych;
  • wspieranie działań informacyjno-promocyjnych;
  • reprezentowanie Caritas Polska na zewnątrz organizacji, inicjowanie działań rzeczniczych oraz udział w radach społecznych;
  • zarządzanie podległym zespołem.

Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu w obszarze osób wykluczonych, w szczególności dotyczących osób wykluczonych społecznie;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2);
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
  • samodzielność;
  • komunikatywność;
  • proaktywność.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).

Specjalista/ Specjalistka ds. grantów i funduszy unijnych

Specjalista/ Specjalistka ds. grantów i funduszy unijnych

Twój zakres obowiązków:

  • przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych w ramach funduszy europejskich oraz innych międzynarodowych i krajowych źródeł finansowania;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektów finansowanych ze środków UE i innych instytucji;
  • poszukiwanie, analiza oraz bieżące monitorowanie dostępnych źródeł finansowania;
  • analiza i ocena projektów pod kątem możliwości otrzymania wsparcia finansowego;
  • kontakt i współpraca z uczestnikami projektu, firmami pośredniczącymi, instytucjami finansowymi, urzędami oraz partnerami w projektach;
  • współpraca z poszczególnymi działami Instytucji przy realizacji projektów oraz ich rozliczania, w tym weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu i zasadami finansowania;
  • nadzór nad dokumentacją projektową w trakcie trwania projektu i po jego zakończeniu.

Wymagania:

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu, realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
  • znajomość zasad oraz procedur pozyskiwania dofinansowania i/lub realizacji projektów unijnych i instytucji państwowych;
  • znajomość języka angielskiego (min. B2);
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność organizacji pracy i samodzielności w realizacji zadań;
  • dokładność i skrupulatność w przygotowywaniu dokumentacji;
  • wysoka motywacja do pracy;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • wysoka kultura osobista.

Mile widziane:

  • mile widziane wykształcenie ekonomiczne, finansowe lub pokrewne.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).

Specjalista/ Specjalistka ds. płac

Specjalista / Specjalistka ds. płac

Twój zakres obowiązków:  

  • naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac i przelewów;
  • naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności, rozliczanie dodatków i innych świadczeń pracowniczych;
  • rozliczanie zajęć komorniczych i innych potrąceń oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie;
  • przygotowywanie zgodnie z obowiązującymi procedurami umów cywilno-prawnych i ich rozliczanie;
  • sporządzanie raportów i analiz płacowych na potrzeby wewnętrzne oraz GUS
  • wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach związanych z obsługą kadrowo-płacową pracowników w tym dbałość o poprawność dokumentacji kadrowo-płacowej;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi, również na udostępnionych przez nie platformach internetowych (ZUS, US, PUP, PIP, UM, Urząd Pracy, GUS, itp.);
  • obsługa systemu ENOVA, PFRON, PPK, Płatnik;
  • sporządzanie zaświadczeń dla pracowników (np. Z-3, ZNp-7, ERP-7);
  • przygotowywanie podziałów kosztowych z realizowanych projektów zewnętrznych;
  • bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • ścisła współpraca z działem księgowości.

Nasze wymagania: 

  • 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
  • analityczne myślenie w działaniu, dbałość o szczegóły;
  • samodzielność, rzetelność, terminowość oraz doskonała organizacja pracy;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.

Mile widziane: 

  • znajomość systemu Enova.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
  • dostęp do platformy szkoleniowej dot. kadr i płac;
  • możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.

Specjalista/ Specjalistka ds. obsługi darczyńców w dziale księgowości

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi darczyńców w dziale księgowości

Twój zakres obowiązków:

  • kontakt telefoniczny i mailowy w zakresie obsługi darczyńców;
  • tworzenie dokumentów i raportów z wydatkowania darowizn od darczyńców;
  • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
  • księgowanie i dekretacja dokumentów finansowych;
  • analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych;
  • przygotowywanie bieżących zestawień i raportów;
  • prowadzenie oraz zarządzanie danymi w bazie MS Excel;
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z darczyńcami;
  • bieżące wsparcie działu finansowo/księgowego.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie pracy w dziale finansowym/księgowym;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
  • analityczność i dbałość o szczegóły w wykonywaniu prac biurowych;
  • wysoka kultura osobista;
  • swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i korespondencji mailowych;
  • empatia i cierpliwość w kontaktach z innymi ludźmi;
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole;
  • zainteresowanie dalszym rozwojem zawodowym w dziale księgowości.

Oferujemy:  

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
  • możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.

Specjalista/ Specjalistka ds. administracyjno - biurowych

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno – biurowych

Twój zakres obowiązków:

  • zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej recepcji;
  • przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji firmowej;
  • rejestrowanie korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów;
  • przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej;
  • zapewnienie efektywnej komunikacji w Instytucji (udzielanie informacji bezpośrednich i telefonicznych);
  • dokonywanie rezerwacji sal konferencyjnych;
  • monitorowanie stanu zaopatrzenia biura sekretariatu i zamawianiu artykułów spożywczych;
  • współpraca z firmami zewnętrznymi (kurierzy, dostawcy, itp.);
  • dbanie o dobry wizerunek Caritas Polska;
  • bieżące wsparcie biura sekretariatu/recepcji w codziennych zadaniach oraz współpraca z pracownikami innych działów Caritas Polska.

Nasze wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • znajomość języka angielskiego (min. B2);
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
  • możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.

Doradca Integracyjny w Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom

Doradca Integracyjny w Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom

Twój zakres obowiązków:

  • bezpośrednie wsparcie i udzielanie cennych informacji/ wskazówek w codziennym rozwiązywaniu problemów beneficjentów zgłaszających się do Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom;
  • analiza potrzeb i organizacja pomocy dla beneficjentów Centrum;
  • obsługa bazy danych oraz dokumentacji biurowej w zakresie rejestracji usług Centrum;
  • organizacja i prowadzenie zajęć indywidualnych lub grupowych dla beneficjentów, dotyczących integracji cudzoziemców;
  • współpraca z urzędami, parafiami, fundacjami, instytucjami oraz wolontariuszami Centrum w zakresie wsparcia migrantów i uchodźców;
  • udział w spotkaniach zewnętrznych – akcjach integracyjnych, prowadzonych przez Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom;
  • pomoc beneficjentom w tłumaczeniu oraz doradztwie integracyjnym;

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (socjologia, psychologia, nauki społeczne lub pokrewne);
  • doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata;
  • znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (min. B2);
  • znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego (min. B2);
  • empatia i otwartość na potrzeby drugiego człowieka;
  • samodzielność, rzetelność, terminowość oraz doskonała organizacja pracy;
  • analityczne myślenie w działaniu, dbałość o szczegóły;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Mile widziane:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną;
  • pracę stacjonarną;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
  • możliwość niesienia bezpośredniej pomocy innym;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.

Specjalista/ Specjalistka ds. technicznych

Specjalista / Specjalistka ds. technicznych

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa, konserwacja, remonty i/lub montaż urządzeń, jak również prace techniczne na terenie Caritas Polska w Warszawie;
  • utrzymywanie budynków w nienagannym stanie technicznym zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
  • dbanie o czystość i porządek (np. okresach zimowych odśnieżanie drogi komunikacyjnej wokół posesji);
  • dokonywanie zakupów materiałów gospodarczych niezbędnych do funkcjonowania obiektu;
  • prowadzenie i administrowanie dokumentacji technicznej obiektów;
  • dbanie o prawidłowe rozliczenie stanu magazynowego (m.in. odbiór jakościowy oraz ilościowy przyjmowanego towaru do magazynów);
  • wsparcie przy kompletowaniu towaru i jego wysyłce;
  • obsługa samochodów służbowych oraz dbanie o ich czystość.

Nasze wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • uprawnienia SEP do 1kV;
  • czynne prawo jazdy kat. B;
  • rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • zaangażowanie i motywacja do pracy;
  • gotowość do okazjonalnych podróży służbowych;
  • komunikatywność.

Mile widziane

  • uprawnienia na wózki widłowe (UDT);

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • pracę stacjonarną;
  • możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
  • pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.

Zgłoszenia prosimy nadsyłać pod adres rekrutacja@caritas.org.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje)

 Administrator

Informujemy, że Caritas Polska z siedzibą przy ul. Okopowej 55, 01-043 Warszawa, adres email: caritaspolska@caritas.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji.

Cele przetwarzania i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  • przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 221 KP;
  • przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Odbiorcy danych

Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom działającym na zlecenie Administratora (m.in. kurierzy, poczta, dostawcy usług IT, firmy audytorskie, kancelarie prawnicze, ubezpieczyciele, banki, personel Administratora). Pani/Pana dane mogą być też przekazywane organom władzy publicznej lub organom ścigania. Przekazywanie danych opiera się o umowy powierzenia lub przepisy prawa powszechnie obwiązującego.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane

Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia pierwszej rekrutacji.

Informacje o Pani/Pana prawach

Przysługują Pani/Panu w zależności od podstawy przetwarzania prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych.

Ma też Pani/Pan prawo co cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.    

Zautomatyzowane podejmowaniu decyzji i podanie danych

Caritas Polska informuje, że nie będzie profilować Pani/Pana danych osobowych i nie będzie podejmować decyzji w oparciu o wyłącznie zautomatyzowane przetwarzanie danych (bez udziału człowieka). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie rekrutacji.