Sprawdź nasze bieżące oferty
Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
Koordynator/ Koordynatorka ds. projektów pomocy uchodźcom i migrantom
Koordynator/ Koordynatorka ds. projektów pomocy uchodźcom i migrantom
Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie projektami związanymi z pomocą uchodźcom i migrantom;
- nadzór nad terminowością i prawidłowością realizowanych działań w ramach projektów;
- wdrażanie projektów w sieci Caritas Polska;
- nadzór nad realizacją celów;
- współpraca z działem księgowym w zakresie finansowej realizacji projektu (kontrola płatności, realizacji umów, zleceń, itp.);
- współpraca międzynarodowa z zagranicznymi partnerami, w tym współorganizowanie projektów w sieci Caritas Polska;
- ścisła współpraca z innymi działami Caritas Polska.
Nasze wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w koordynowaniu i realizacji projektów pomocy humanitarnej i/lub w obszarze wsparcia migrantów i uchodźców;
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- zdolności organizatorskie, reprezentacyjne, analityczne oraz umiejętność budowania długofalowych relacji;
- gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Koordynator/ Koordynatorka ds. projektów zagranicznych
Koordynator/ Koordynatorka projektów zagranicznych
Twój zakres obowiązków:
- udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji projektów humanitarnych i rozwojowych z partnerami Caritas Polska;
- kontrola oraz rozliczanie finansowe prowadzonych projektów pod kątem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie;
- przygotowywanie: wniosków o płatność, zestawień i sprawozdań z działań projektowych dla interesariuszy;
- monitorowanie elementów cyklu zarządzania projektem na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie, itp.);
- współpraca z działem medialnym i fundraisingowym w zakresie realizacji materiałów audiowizualnych i promocji działań pomocowych;
- współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w Polsce i zagranicą;
- bieżący monitoring realizacji projektu i udostępnianie informacji dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych;
- bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji, prowadzenie spotkań i dokumentowanie współpracy;
- współpraca ze specjalistami ds. rozliczeń oraz innymi działami wspierającymi;
- archiwizacja dokumentacji projektu;
- rozwijanie instytucjonalnego „know-how” w zakresie zarządzania projektami.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku oraz w realizacji i rozliczaniu finansowym projektów, programów, grantów i działań społecznych, w tym udział w realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- doświadczenie w zarządzaniu projektami, monitorowaniu realizacji działań i budżetu oraz harmonogramu;
- biegła znajomość języka angielskiego (min. B2);
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- zainteresowanie tematyką humanitarną oraz gotowość do stałego poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne;
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Mile widziane:
- doświadczenie w realizacji projektów humanitarnych i rozwojowych;
- Znajomość zagadnień rozliczeń programów MSZ i ze źródeł publicznych;
- znajomość innych dodatkowych języków obcych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Koordynator/ Koordynatorka projektów zagranicznych w dziale komunikacji
Koordynator / Koordynatorka projektów zagranicznych w dziale komunikacji
Opis stanowiska:
- koordynowanie przebiegu kampanii komunikacyjnych zagranicznych Caritas Polska;
- koordynowanie i współtworzenie konceptów kreatywnych kampanii oraz kierowanie pracą zespołu; producentów video, grafików, copywriterów itp.;
- aktywny i bezpośredni kontakt z partnerskimi organizacjami w celu pozyskania materiałów promocyjnych dla kluczowych kierunków działań organizacji (m.in. Ukraina, Bliski Wschód, Wenezuela, Jemen, itp.);
- planowanie i nadzór nad tworzeniem projektów komunikacyjnych w social mediach;
- monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych oraz śledzenie trendów w komunikacji;
- dbałość o spójną komunikację dot. realizowanych projektów;
- współpraca z działem fundrisingu, działem zagranicznym oraz partnerami międzynarodowymi np. Caritas Europa/ Caritas Internationalis;
- udział w delegacjach krajowych lub/i zagranicznych do krajów, gdzie jest niesiona jest pomoc przez Caritas Polska;
- zarządzanie zespołem.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy zawodowej w koordynowaniu projektów związanych z marketingiem oraz produkcją materiałów audiowizualnych;
- angielski – zaawansowany w mowie i piśmie, min.B2;
- gotowość do podróży służbowych;
- doświadczenie w efektywnym motywowaniu i zarządzaniu zespołem;
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- wysoko rozwinięte umiejętności w nawiązywaniu i budowaniu długofalowych relacji;
- umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie;
- przywiązywanie wagi do detalu i wysokie poczucie estetyki;
- kreatywność i proaktywność w inicjowaniu różnych działań;
- nastawienie na cel – doprowadzanie pomysłów i konceptów do realizacji;
- znajomość Google Analytics, Social Mediów.
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B;
- doświadczenie pracy w agencji reklamowej.
Oferujemy:
- umowę na zastępstwo;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Ekspert / Ekspertka ds. rzecznictwa w dziale pomocy migrantom i uchodźcom
Ekspert/ Ekspertka ds. rzecznictwa w dziale pomocy migrantom i uchodźcom
Twoje zadania:
- prezentowanie działań Caritas Polska wśród zewnętrznych partnerów w obszarze wsparcia migrantów i uchodźców;
- analiza i monitorowanie sytuacji migrantów i uchodźców oraz identyfikacja głównych problemów oraz wyzwań związanych z ich pobytem w Polsce;
- rzecznictwo postulatów oraz rozwiązań korzystnych dla migrantów i uchodźców wypracowanych w ramach działań Caritas Polska;
- współpraca z ekspertami i środowiskami opiniotwórczymi;
- współpraca z innymi instytucjami zajmującymi się problematyką migrantów i uchodźców;
- udział i wsparcie w organizacji konferencji, spotkań, seminariów itp.;
- odpowiedzialność za sprawny przepływ informacji pomiędzy Siecią Centrów Pomocy Migrantom i Uchodźcom Caritas Polska a zewnętrznymi podmiotami;
- współpraca z Siecią Centrów Pomocy Migrantom i Uchodźcom Caritas Polska;
- udział w wyjazdach służbowych na terenie Polski.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe – prawo, nauki polityczne, ekonomia lub nauki społeczne;
- doskonałą znajomość tematyki związanej z migrantami i uchodźcami;
- doświadczenie w przygotowywaniu raportów, dokumentacji;
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych, w tym na konferencjach, seminariach itp.;
- umiejętność nawiązywania kontaktów i utrzymywania stałych relacji z różnorodnymi organizacjami oraz instytucjami, w tym podmiotami administracji publicznej;
- rzetelność, skrupulatność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu obowiązków;
- wysokie umiejętności interpersonalne oraz otwartość na współpracę;
- biegła znajomość języka polskiego i angielskiego min. C1;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej oraz/lub współpracy z organizacją pozarządową oraz/ lub pracy w instytucji publicznej zajmującej się szeroko pojętymi zagadnieniami z obszaru migracji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. magazynowo - logistycznych
Specjalista /Specjalistka ds. magazynowo – logistycznych
Twój zakres obowiązków:
- zapewnianie sprawnego przepływu informacji w obszarze działań magazynowo – logistycznych w całej organizacji;
- odbiór jakościowy oraz ilościowy przyjmowanego towaru do magazynów;
- dbałość o należyte rozmieszczenie towarów zgodnie z przyjętymi w magazynach zasadami;
- analizowanie i kontrolowanie optymalizacji stanów magazynowych;
- organizacja i optymalizacja łańcucha dostaw w celu zapewniania terminowości realizowanych zamówień;
- praca z systemem magazynowym;
- konserwacja urządzeń i przyrządów magazynowych;
- inwentaryzacja i kontrolowanie stanów magazynowych;
- kompletacja i sprawdzanie poprawności zamówień;
- ścisła współpraca z innymi działami organizacji.
Nasze wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
- czynne uprawnienia na obsługę wózków widłowych (UDT);
- czynne prawo jazdy kat. B;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel;
- gotowość do pracy i podróży służbowych na terenie Polski;
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność w wykonywaniu zadań;
- umiejętność analitycznego myślenia i interpretacji danych;
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę stacjonarną w godzinach 8:00 – 16:00;
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. rekrutacji i procesów HR
Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji i procesów HR
Twój zakres obowiązków:
- kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (publikacja ogłoszeń, selekcja CV, prowadzenie wywiadów i spotkań, składanie ofert);
- aktywne przeszukiwanie bazy kandydatów;
- efektywne zarządzanie wieloma procesami rekrutacyjnymi przy współpracy z koordynatorami projektów;
- badanie kompetencji kandydatów/ kandydatek zgodnie z wymaganiami na poszczególne stanowiska;
- koordynowanie procesu wdrożenia (onboardingu) dla nowych pracowników;
- przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji z obszaru rekrutacji;
- wsparcie w planowaniu i organizacji szkoleń dla pracowników organizacji.
Nasze wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie pracy z dużą ilością aplikacji i umiejętność ich analizowania;
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2);
- sprawna obsługa pakietu MS Office;
- doskonała organizacja pracy własnej;
- umiejętność koordynowania wielu projektów rekrutacyjnych jednocześnie;
- umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów kwalifikacyjnych;
- otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz w budowaniu długofalowych pozytywnych relacji;
- samodzielność, proaktywność i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w obszarze NGO.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczania projektów
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczania projektów
Opis stanowiska:
- Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem projektów;
- sporządzanie wniosków o płatność, raportów, harmonogramów płatności, zapewnienie terminowości, poprawności, kompletności i aktualności dokumentów dołączanych do sprawozdań i wniosków o płatność;
- weryfikacja opisów oraz ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi programowymi;
- kontrola oraz rozliczanie realizacji prowadzonych projektów unijnych i innych pod kątem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie (formalnej, merytorycznej i finansowej);
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją oraz rozliczaniem projektów dla kontroli prowadzonych przez Instytucje Pośredniczące oraz Zarządzające;
- uczestnictwo w czynnościach związanych z kontrolą i audytami projektów współfinansowanych;
- weryfikacja dokumentów: finansowych, odbiorowych, umów oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowych rozliczeń;
- współpraca z działem księgowości oraz innymi działami wspierającymi;
- rewizja oraz raportowanie odchyleń w realizacji budżetu projektów współfinansowanych i identyfikacji przyczyn ich niewykonania.
Nasze wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem projektów, monitorowaniem realizacji budżetu i harmonogramem projektowym oraz ponoszeniu wydatków i/ lub potwierdzaniu kwalifikowalności kosztów;
- odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, rzetelność;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. poziom B2).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. komunikacji (Grafik / Graficzka)
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji (Grafik / Graficzka)
Twój zakres obowiązków:
- projektowanie różnorodnych materiałów, wizualizacji i grafik na potrzeby Caritas Polska (m.in.: kreacja 2D, przygotowywanie projektów do druku, np. KV kampanii, mailingi, reklamy, inserty, social media, www, ulotki, plakaty i itp.);
- retusz i obróbka zdjęć przeznaczonych do publikacji;
- dbanie o jakość i spójność stylistyczną realizowanych projektów;
- kreatywne wsparcie w tworzeniu realizowanych oraz nowych kampanii;
- współtworzenie i rozwijanie komunikacji wizualnej Caritas Polska.
Nasze wymagania:
- załączone portfolio prac graficznych;
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze graficznym;
- znajomość programów graficznych (t.j. Adobe Photoshop, Adobe Illustrator);
- umiejętność przygotowania projektów do druku;
- terminowa umiejętność pracy z briefem;
- wysokie poczucie estetyki i dbałość o szczegóły.
Mile widziane:
- umiejętność szkicowania i rysowania,
- znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- umowa na zastępstwo;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego).
Specjalista/ Specjalistka ds. kontaktu z mediami
Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z mediami
Opis stanowiska:
Poszukujemy osoby która dołączy do naszego zespołu i będzie wspierać nasze działania medialne Caritas Polska. Jeśli lubisz rozmawiać z dziennikarzami oraz tworzyć newsy – to stanowisko jest dla Ciebie. Będziesz pracować w naszym biurze w Warszawie, czasem ruszysz w teren by nagrać najciekawsze historie o pomaganiu.
Twój zakres obowiązków:
- wspieranie działań medialnych w Caritas Polska;
- bieżąca współpraca z mediami oraz aktywna dywersyfikacja i rozwój partnerów medialnych;
- współpraca z dziennikarzami, mediami krajowymi i zagranicznymi, partnerami organizacji;
- pozyskiwanie i prowadzenie patronów medialnych;
- współpraca przy tworzeniu bieżących materiałów promocyjnych (prezentacje, newsy, wywiady itp.);
- organizacja konferencji prasowych, śniadań prasowych, briefingów;
- tworzenie agend wejść medialnych;
- tworzenie raportów medialnych;
- tworzenie scenariuszy wydarzeń promocyjnych;
- udzielanie wywiadów.
Nasze wymagania:
- 2-letnie doświadczenie zawodowe przy współpracy z mediami;
- bardzo dobra znajomość j. polskiego (min.B2);
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min.B2);
- lekkie pióro;
- łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągnięcie celu;
- kreatywność i otwartość na pozyskiwanie nowych partnerów.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego).
Specjalista/ Specjalistka ds. wdrożeń projektów IT
Specjalista / Specjalista ds. wdrożeń projektów IT
Zakres obowiązków:
- samodzielne zarządzanie projektami IT w organizacji, identyfikowanie wymagań i potrzeb dotyczących rozwiązań informatycznych;
- prowadzenie projektów w ramach transformacji cyfrowej CP, koncentrującej się na wdrażaniu systemów typu ERP i CRM;
- uczestnictwo w negocjacjach z dostawcami systemów oraz uzgodnieniach dotyczących wymagań w zakresie wdrażanych systemów;
- nadzór nad pracami wdrożeniowymi: planowanie i realizacja projektów w wyznaczonym czasie, tworzenie harmonogramów, definiowanie i wyznaczanie zadań do realizacji, weryfikowanie ich postępów;
- przeprowadzanie ocen ryzyka dla projektów;
- ścisła współpraca z kierownikami działów, użytkownikami końcowymi i dostawcami, w celu zdefiniowania wymagań projektu i zapewnienia płynnej integracji wdrażanych systemów;
- monitorowanie i raportowanie postępów projektu oraz zarządzanie budżetem projektu;
- identyfikacja i rozwiązywanie problemów pojawiających się podczas realizacji projektów;
- przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników końcowych oraz zespołów projektowych w zakresie wdrażanych systemów;
- ścisła współpraca z koordynatorem ds. bezpieczeństwa;
- implementacja i nadzór nad wdrażaniem najlepszych praktyk w zakresie cyberbezpieczeństwa w ramach realizowanych projektów IT.
Wymagania:
- min. 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi;
- doświadczenie we wdrożeniach systemów klasy ERP oraz CRM;
- doświadczenie programistyczne, analityczne;
- wykształcenie informatyczne lub związane z zarządzaniem projektami IT lub pokrewne;
- umiejętność przeprowadzania analiz biznesowych oraz czytelnego raportowania i prezentowania wyników;
- Znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce metod zarządzania projektami, tj.: Agile, Scrum, czy Prince2;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetami projektowymi oraz harmonogramami;
- znajomość narzędzi do zarządzania projektami, tj.: Microsoft Project, JIRA, Asana lub Trello;
- orientacja na rezultaty, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność i dokładność;
- język angielski na poziomie zaawansowanym (C1);
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
- umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku;
- znajomość zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem oraz doświadczenie w implementacji najlepszych praktyk w tym obszarze;
- doświadczenie we współpracy z zespołami ds. bezpieczeństwa IT.
Mile widziane:
- certyfikacja PMP (Project Management Professional) lub Prince2 Practitioner;
- certyfikacja w obszarze cyberbezpieczeństwa, np. CISSP (Certified Information Systems Security Professional), CISM (Certified Information Security Manager) lub CompTIA Security+.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. księgowości
Specjalista/ Specjalistka ds. księgowości
Zakres obowiązków:
- weryfikacja poprawności otrzymywanych faktur kosztowych i przygotowywanie dokumentów księgowania;
- księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych;
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz innych wydatków pracowniczych;
- udział w pracach związanych ze sprawozdawczością finansową, raportami okresowymi,
- rozliczeniami podatkowymi i deklaracjami oraz niezbędnymi zestawieniami finansowymi;
- zapewnienie poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
- udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
- aktywne zaangażowanie podczas audytów zewnętrznych;
- efektywna współpraca z innymi działami w organizacji.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse);
2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku; - doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel);
- umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań;
- doskonała organizacja pracy własnej;
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków;
- dokładność, terminowość i samodzielność w działaniu;
- umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi darczyńców w dziale księgowości
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi darczyńców w dziale księgowości
Twój zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny i mailowy w zakresie obsługi darczyńców;
- tworzenie dokumentów i raportów z wydatkowania darowizn od darczyńców;
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
- księgowanie i dekretacja dokumentów finansowych;
- analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych;
- przygotowywanie bieżących zestawień i raportów;
- prowadzenie oraz zarządzanie danymi w bazie MS Excel;
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z darczyńcami;
- bieżące wsparcie działu finansowo/księgowego.
Nasze wymagania:
- doświadczenie pracy w dziale finansowym/księgowym;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
- analityczność i dbałość o szczegóły w wykonywaniu prac biurowych;
- wysoka kultura osobista;
- swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i korespondencji mailowych;
- empatia i cierpliwość w kontaktach z innymi ludźmi;
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole;
- zainteresowanie dalszym rozwojem zawodowym w dziale księgowości.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. programu opieki hospicyjnej i długoterminowej
Specjalista / Specjalistka ds. programu opieki hospicyjnej i długoterminowej
Opis stanowiska:
- planowanie i realizacja programów rozwojowych dla placówek opieki długoterminowej i hospicyjnej w sieci Caritas Diecezjalnych w Polsce;
- wsparcie organizacji szkoleń tematycznych dla pracowników placówek opieki hospicyjnej i długoterminowej w Caritas Diecezjalnych (szkolenia profesjonalistów i wolontariuszy);
- organizacja i prowadzenie szkoleń psychologicznych dotyczących sytuacji choroby, śmierci, żałoby a także współpracy z rodzinami chorych i umierających dla pracowników (kapelanów, wolontariuszy placówek hospicyjnych i opieki długoterminowej);
- sieciowanie, organizowanie wizyt studyjnych, wsparcie wymiany doświadczeń pomiędzy placówkami hospicyjnymi i opieki długoterminowej;
- monitorowanie projektów, prowadzenie dokumentacji projektowej;
- współpraca z organizacjami hospicyjnymi i opieki długoterminowej w europejskiej sieci Caritas;
- podróże służbowe w na terenie kraju.
Nasze wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe (psychologia, socjologia, nauki społeczne lub pokrewne);
- znajomość systemu opieki długoterminowej i hospicyjnej w Polsce;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2);
- praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- wysoka kultura osobista i komunikatywność;
- wysoka empatia i zrozumienie osób w potrzebie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- dyspozycyjność do wyjazdów służbowych;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę cywilnoprawną
- ½ etatu
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
Specjalista/ Specjalistka ds. komunikacji - operator/-ka, montażysta/-tka materiałów filmowych oraz fotograficznych
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji – operator/ka montażysta/ka materiałów filmowych oraz fotograficznych
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie fotorelacji, montaż materiałów multimedialnych do mediów tradycyjnych i społecznościowych Caritas Polska, w tym obsługa i optymalizacja pozycjonowania materiałów video (m.in. vlogów, reels, shorts);
- nagrywanie materiałów, montaże, produkcje, post-produkcje materiałów promocyjnych Caritas;
- możliwość udziału w delegacjach krajowych i zagranicznych do krajów, tam gdzie jest udzielana pomoc przez Caritas Polska w celu realizacji zdjęć, realizacji, materiałów video.
Oczekiwania:
- doświadczenie w obszarze produkcji i postprodukcji mediów (operator kamery, montaże);
- dobra znajomość programów Adobe (Premiere Pro, After Effects, Photoshop);
- bardzo dobra znajomość i umiejętność projektowania materiałów do mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter itp.);
- znajomość trendów montażowych oraz social mediowych;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągniecie celu;
- chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji;
- portfolio projektów wizualnych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać pod adres rekrutacja@caritas.org.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje)
Administrator
Informujemy, że Caritas Polska z siedzibą przy ul. Okopowej 55, 01-043 Warszawa, adres email: caritaspolska@caritas.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji.
Cele przetwarzania i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 221 KP;
- przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom działającym na zlecenie Administratora (m.in. kurierzy, poczta, dostawcy usług IT, firmy audytorskie, kancelarie prawnicze, ubezpieczyciele, banki, personel Administratora). Pani/Pana dane mogą być też przekazywane organom władzy publicznej lub organom ścigania. Przekazywanie danych opiera się o umowy powierzenia lub przepisy prawa powszechnie obwiązującego.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia pierwszej rekrutacji.
Informacje o Pani/Pana prawach
Przysługują Pani/Panu w zależności od podstawy przetwarzania prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych.
Ma też Pani/Pan prawo co cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.
Zautomatyzowane podejmowaniu decyzji i podanie danych
Caritas Polska informuje, że nie będzie profilować Pani/Pana danych osobowych i nie będzie podejmować decyzji w oparciu o wyłącznie zautomatyzowane przetwarzanie danych (bez udziału człowieka). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie rekrutacji.
Zobacz również: Ochrona danych osobowych (RODO) w Caritas Polska