Kierownik obszaru pomocy humanitarnej i rozwojowej
Kierownik obszaru pomocy humanitarnej i rozwojowej
Twój zakres obowiązków:
- nadzór nad przygotowywaniem i realizacją zagranicznych programów/projektów humanitarnych i rozwojowych (obszar Europy Wschodniej, Afryki, Ameryki Centralnej i Południowej, Azji Środkowo-Wschodniej);
- zarządzanie zespołem eksperckim;
- monitorowanie wpływów i wydatków na realizowane programy i projekty we współpracy z działem księgowości;
- opracowywanie planu działań pod kątem operacyjnym i finansowym wspólnie z partnerami implementacyjnymi oraz donorami;
- współpraca z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z Caritas Internationalis i Caritas Europa;
- odbywanie podróży służbowych związanych z bieżącymi lub planowanymi działaniami projektowymi – wyjazdy monitoringowe do krajów realizacji programów/projektów;
- reprezentowanie Caritas Polska na zewnątrz i dbałość o jej dobry wizerunek.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w koordynowaniu projektów międzynarodowych, w tym humanitarnych/rozwojowych/społecznych;
- znajomość i rozumienie zasad rozliczeń projektów, (do)finansowanych przez grantodawców zewnętrznych;
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w tym rozproszonym;
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) – C1;
- umiejętność zarządzania projektami;
- komunikatywność i otwartość na współpracę z innymi;
- gotowość do wyjazdów służbowych poza granice Polski.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metro Rondo Daszyńskiego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną.
Kierownik Działu Fundraisingu
Kierownik Działu Fundraisingu
Twój zakres obowiązków:
- Nadzór nad realizacją celów fundraisingowych Caritas Polska;
- planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych dla poszczególnych programów pomocowych;
- rozwój procesu pozyskiwania i utrzymywania darczyńców;
- rozwój narzędzi do kontaktu i przekazywania darowizn (wpłaty internetowe, polecenie zapłaty, sms, itp.);
- pozyskiwanie nowych, oraz utrzymywanie relacji z istniejącymi partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi;
- zarządzanie zespołem Działu Fundraisingu (rekrutacja, wdrażanie, szkolenie, motywowanie)
- dbanie o dobry wizerunek organizacji
Nasze wymagania:
- min. 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min.B2);
- doświadczenie zawodowe w koordynacji pracy zespołem;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągnięcie celu;
- chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metro Rondo Daszyńskiego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną.
Magazynier
Magazynier
Opis stanowiska:
- Przewożenie i rozładowywanie towaru w magazynie zewnętrznym;
- Załadowanie towaru i przewożenie w miejsca wyznaczone przez przełożonego;
- Odbieranie i dostarczanie darowizn samochodem osobowym na terenie całej Polski;
- Odpowiednie planowanie przestrzeni magazynowej;
- Dbałość o powierzony towar i porządek na terenie magazynu;
- Obsługa urządzeń magazynowych – wózki widłowe;
- Pielęgnowanie otoczenia budynku, w tym: koszenie trawy, grabienie liści, plewienie, zimą- odgarnianie śniegu.
Wymaganie:
- Doświadczenie na stanowisku magazyniera;
- Uprawnienie na obsługę wózków widłowych;
- Prawo jazdy kat. B;
- Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski;
- Rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dogodnej lokalizacji;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
Specjalista ds. Monitorowania i Ewaluacji działań projektowych (MEAL)
Specjalista ds. Monitorowania i Ewaluacji działań projektowych (MEAL)
Twój zakres obowiązków:
- Monitorowanie, planowanie, gromadzenie danych i ocena udzielanej pomocy w oparciu o realizowane programy i projekty;
- przygotowywanie i koordynowanie działań związanych z przygotowywaniem planu operacyjnego i strategii Caritas Polska;
- monitorowanie i nadzór nad budżetami realizowanych projektów, ocena ryzyka i proponowanie najlepszych rozwiązań w danych obszarach projektowych;
- przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów na potrzeby dyrekcji Caritas Polska;
- ścisła współpraca z wszystkimi działami Caritas Polska oraz Caritas Diecezjalnymi, ze szczególnym uwzględnieniem działu Compliance i Ryzyka;
- przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu monitoringu i ewaluacji projektów;
- współpraca z instytucjami publicznymi;
- udział w spotkaniach krajowych i międzynarodowych.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe z obszarów finansowych, kontrolingu lub pokrewnych;
- doświadczenie – min. 4 lata w obszarze kontrolingu i ewaluacji projektów;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- doświadczenie w realizacji i raportowaniu projektów, w tym finansowanych ze środków międzynarodowych organizacji i/lub z Unii Europejskiej;
- doświadczenie dot. współpracy z krajowymi instytucjami publicznymi, organizacjami międzynarodowymi i krajowymi;
- doświadczenie w pracy w wielokulturowym środowisku;
- analityczność, dbałość o szczegóły;
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę;
- prywatna opieka medyczna;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w dogodnej lokalizacji.
Specjalista ds. komunikacji / copywriter
Specjalista ds. komunikacji / copywriter
Twój zakres obowiązków:
- pisanie informacji dla mediów oraz tekstów na stronę www czy media społecznościowe;
- redagowanie publikacji tematycznych i tekstów promocyjnych na potrzeby Caritas Polska;
- współtworzenie kampanii informacyjnych;
- bieżąca obsługa strony internetowej Caritas Polska oraz jej podstron;
- koordynowanie prac związanych ze zmianami wprowadzanymi na stronie www;
- bieżąca obsługa profili społecznościowych;
- tworzenie artykułów specjalistycznych;
- inicjowanie tematów oraz sprawne reagowanie na bieżące wydarzenia;
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- tzw. “lekkie pióro”, czyli umiejętność tworzenia zrozumiałych i przyjemnych do czytania tekstów;
- kreatywność w tworzeniu scenariuszy, haseł kampanii;
- umiejętność poprawnego redagowania tekstów w języku polskim;
- znajomość WordPress’a;
- znajomość j. angielskiego (min. B2);
Mile widziane:
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę;
- prywatna opieka medyczna;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w dogodnej lokalizacji.
Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń
Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń
Twój zakres obowiązków:
- samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych (end to end), w tym aktywne pozyskiwanie kandydatów i badanie rynku kandydatów z obszaru NGO;
- efektywne zarządzanie wieloma procesami rekrutacyjnymi we współpracy z koordynatorami projektów;
- planowanie i organizacja szkoleń dla pracowników
- współpraca z portalami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi oraz urzędami pracy;
- ścisła współpraca z działem komunikacji w ramach realizowanych kampanii rekrutacyjnych w social mediach;
- inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów, rozwiązań z obszaru HR;
- koordynowanie procesu wdrożenia (onboardingu) dla nowych pracowników;
- przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji z obszaru HR.
Nasze wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym na stanowisku;
- komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- samodzielność, proaktywność i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- sprawna obsługa pakietu MS Office.
Mile widziane:
- doświadczenie w obszarze NGO;
- znajomość j. angielskiego;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
- pracę w dogodnej lokalizacji
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
- prywatną opiekę medyczną
Specjalista ds. compliance
Specjalista ds. compliance
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- wsparcie kierownika obszaru ds. ryzyka i compliance w prowadzeniu działań związanych z przestrzeganiem standardów Caritas Interiantionalis;
- współpraca i wsparcie w zakresie opracowywania dokumentacji i wewnętrznych polityk regulujących zarządzanie instytucjonalne w Caritas;
- wsparcie we wdrażaniu procedur w ramach standardów zarządzania, w szczególności w zakresie ochrony osób nieletnich i grup wrażliwych;
- komunikacja z przedstawicielami Caritas Internationalis, Caritas Europa oraz innymi partnerami krajowymi i międzynarodowymi;
- koordynowanie procesu przyjmowania i procesu rozpatrywania skarg;
- wsparcie Caritas diecezjalnych w rozwoju i wdrażaniu własnych polityk i procedur – prowadzenie szkoleń;
- nadzór, przechowywanie dokumentacji związanej z naruszeniami standardów i przygotowywanie raportów.
Nasze wymagania
- preferowane wykształcenie w obszarze: prawniczym, filologicznym lub projektów społecznych;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- biegła znajomość języka polskiego;
- znajomość pakietu MS Office;
- dbałość o szczegóły;
- komunikatywność i umiejętność przekazywania wiedzy;
- chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji społecznej;
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną.
Specjalista ds. księgowości
Specjalista ds. księgowości
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- weryfikacja poprawności otrzymywanych faktur kosztowych i przygotowywanie dokumentów księgowania;
- księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych;
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz innych wydatków pracowniczych;
- udział w pracach związanych ze sprawozdawczością finansową, raportami okresowymi, rozliczeniami podatkowymi i deklaracjami oraz niezbędnymi zestawieniami finansowymi;
- zapewnienie poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
- udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
- aktywne zaangażowanie podczas audytów zewnętrznych;
- efektywna współpraca z innymi działami w organizacji.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse);
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel);
- umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań;
- doskonała organizacja pracy własnej;
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków;
- dokładność, terminowość i samodzielność w działaniu;
- umiejętność współpracy w zespole.
Mile widziane: znajomość programu Enova.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
- pracę w dogodnej lokalizacji
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
- pakiet opieki medycznej
Specjalista ds. wolontariatu
Specjalista ds. wolontariatu
Twój zakres obowiązków:
- rekrutacja, animowanie działań i organizacja szkoleń dla wolontariuszy;
- koordynacja pracy wolontariuszy
- współpraca przy organizacji akcji społecznych, np. zbiórki żywności, Dzień Dobra, pielgrzymki w tym;
- sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracą wolontariuszy;
- planowanie i organizacja zadań wolontariuszy;
- ocena i motywowanie wolontariuszy;
- wsparcie w promowaniu i rozwijaniu działalności wolontariatu;
- tworzenie nowych programów i projektów rozwijających wolontariat.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy związanej z organizacją, koordynacją pracy wolontariuszy;
- umiejętności interpersonalne pomagające w tworzeniu i utrzymaniu zespołu, oraz inspirowaniu grupy do działania;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, m.in. nawiązywania kontaktu z innymi, uważnego słuchania, empatia
- doświadczenia w prowadzeniu spotkań i prezentacji;
- zdolności organizacyjne i umiejętność pracy zespołowej;
- samodzielność i inicjatywa w działaniu;
- umiejętność pracy zespołowej;
- kreatywność;
- bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office;
- wyjazdy służbowe.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pakiet opieki medycznej.
Miejsce pracy: Warszawa (sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie kraju)
Koordynator projektów w dziale komunikacji
Koordynator projektów w dziale komunikacji
Opis stanowiska:
- koordynowanie przebiegu kampanii komunikacyjnych Caritas Polska, zarówno krajowych jak i zagranicznych
- koordynowanie i współtworzenie konceptów kreatywnych kampanii oraz kierowanie pracą zespołu; producentów video, grafików, copywriterów itp.
- aktywny i bezpośredni kontakt z partnerskimi organizacjami w celu pozyskania materiałów promocyjnych dla kluczowych kierunków działań organizacji (m.in. Ukraina, Bliski Wschód, Wenezuela, Jemen)
- planowanie i nadzór nad tworzeniem projektów komunikacyjnych w Social Mediach zgodnie z procedurami wewnętrznymi
- monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych oraz śledzenie trendów w komunikacji
- dbałość o spójną komunikację dot. realizowanych projektów
- współpraca z działami biorącymi udział w innych projektach min. dotyczących ekologii, seniorów, migrantów czy wolontariatu
- udział w delegacjach krajowych lub/i zagranicznych do krajów, gdzie niesiona jest pomoc przez Caritas Polska
- zarządzanie pracą podległego zespołu.
Wymagania:
- 2 letnie doświadczenie w koordynowaniu działań medialnych w obszarze projektów humanitarnych
- 3 letnie doświadczenie we współpracy z mediami
- j. angielski – zaawansowany w mowie i piśmie, min. B2
- gotowość do podróży służbowych
- umiejętność pracy w zespole
- wysokie poczucie obowiązkowości, terminowość
- umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie
- przywiązywanie wagi do detalu i wysokie poczucia estetyki
- proaktywność w inicjowaniu różnych działań, wychodzeniu z propozycjami i nowymi pomysłami
- nastawienie na cel – doprowadzanie pomysłów i konceptów do realizacji
- znajomość Google Analytics, Social Media
Mile widziane:
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie pracy w agencji reklamowej
- doświadczenie w obszarze produkcji i postprodukcji video (operator kamery, montaże)
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
- pracę w dogodnej lokalizacji
- pakiet opieki medycznej
Koordynator ds. kontaktu z mediami
Koordynator ds. kontaktu z mediami
Opis stanowiska:
- koordynowanie działań medialnych w Caritas Polska
- bieżąca współpraca z mediami oraz aktywna dywersyfikacja i rozwój partnerów medialnych
- współpraca z partnerami organizacji
- pozyskiwanie i prowadzenie patronów medialnych
- współpraca przy tworzeniu bieżących materiałów promocyjnych (prezentacje, newsy, wywiady itp.)
- organizacja konferencji prasowych, śniadań prasowych, briefingów,
tworzenie agend wejść medialnych
- tworzenie raportów medialnych
- tworzenie scenariuszy wydarzeń promocyjnych
Wymagania:
- 2 letnie doświadczenie w koordynowaniu działań medialnych w obszarze projektów humanitarnych
- 3 letnie doświadczenie we współpracy z mediami
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągnięcie celu
- chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji
- kreatywność i otwartość na pozyskiwanie nowych partnerów
- bardzo dobra znajomość j. polskiego (min.B2)
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min.B2)
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
- prywatna opieka medyczna
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
- pracę w dogodnej lokalizacji
Specjalista ds. rozliczeń projektów w dziale zagranicznym
Specjalista ds. rozliczeń projektów w dziale zagranicznym
Twój zakres obowiązków
- Przygotowywanie raportów finansowych dla projektów międzynarodowych we współpracy z Koordynatorem ds. Projektów;
- Bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji Caritas;
- Monitorowanie kwestii finansowych w projekcie na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie);
- Bezpośrednia współpraca z działem księgowości oraz działami wspierającymi;
- Rozwijanie instytucjonalnego know-how w zakresie zarządzania projektami finansowymi.
Nasze wymagania
- Doświadczenie w przygotowaniu oraz udział w zespołach opracowania ram budżetowych;
- Doświadczenie w monitorowaniu i raportowaniu finansów w projektach międzynarodowych;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
- Doświadczenie w prowadzeniu spraw finansowych projektów humanitarnych zdobyte w toku pracy/obsługi takich projektów na misjach zagranicznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- Znajomość zagadnień rozliczeń programów MSZ: Projekty z Funduszy Publicznych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę;
- Pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- Szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- Pracę w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metro Rondo Daszyńskiego
- Pakiet opieki medycznej.
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Specjalista ds. integracji migrantów i uchodźców
Specjalista ds. integracji migrantów i uchodźców
Twój zakres obowiązków
- wsparcie koordynacji działań na rzecz integracji cudzoziemców w ramach Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom;
- współpraca w budowanie strategii integracji cudzoziemców w działań Caritas Polska;
- inicjowanie i realizacja przedsięwzięć / projektów Caritas Polska związanych z działaniami na rzecz integracji cudzoziemców;
- współpraca z instytucjami publicznymi odpowiedzialnymi za integrację cudzoziemców w Polsce;
- współpraca z organizacjami międzynarodowymi i pozarządowymi;
- udział w spotkaniach krajowych i międzynarodowych w obszarze spraw cudzoziemców;
- działania dot. pozyskiwania funduszy na rzecz pomocy cudzoziemcom, w tym ich integracji.
Wymagania
- doświadczenie – min. 3 lat w obszarze integracji cudzoziemców;
- biegła znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie);
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
- doświadczenie w przygotowaniu, realizacji i raportowaniu projektów, w tym finansowanych ze środków organizacji międzynarodowych i/lub z Unii Europejskiej w obszarze integracji cudzoziemców w Polsce;
- doświadczenie dot. współpracy z krajowymi instytucjami publicznymi, organizacjami międzynarodowymi i krajowymi w obszarze integracji cudzoziemców;
- doświadczenie w pracy w wielokulturowym środowisku;
- samodzielność w działaniu;
- doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas określony;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w biurze w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego;
- pakiet opieki medycznej.
Miejsce pracy: Warszawa, Wola