Caritas to największa organizacja charytatywna w Polsce. Wraz z Caritas diecezjalnymi, Caritas Polska realizuje programy pomocowe adresowane do wielu grup potrzebujących, m.in. seniorów, osób w trudnej sytuacji materialnej, chorych, z niepełnosprawnościami, pozostających w kryzysie bezdomności. Prowadzimy także liczne projekty polegające na udzielaniu pomocy kryzysowej i rozwojowej w różnych rejonach świata. Do naszego zespołu poszukujemy osób, które łączą profesjonalizm z chęcią pomagania innym. Dołącz do nas, jeśli tak jak my wierzysz, że warto pomagać.

Kierownik obszaru pomocy humanitarnej i rozwojowej

Kierownik obszaru pomocy humanitarnej i rozwojowej

Twój zakres obowiązków:

  • nadzór nad przygotowywaniem i realizacją zagranicznych programów/projektów humanitarnych i rozwojowych (obszar Europy Wschodniej, Afryki, Ameryki Centralnej i Południowej, Azji Środkowo-Wschodniej);
  • zarządzanie zespołem eksperckim;
  • monitorowanie wpływów i wydatków na realizowane programy i projekty we współpracy z działem księgowości;
  • opracowywanie planu działań pod kątem operacyjnym i finansowym wspólnie z partnerami implementacyjnymi oraz donorami;
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi, w szczególności z Caritas Internationalis i Caritas Europa;
  • odbywanie podróży służbowych związanych z bieżącymi lub planowanymi działaniami projektowymi – wyjazdy monitoringowe do krajów realizacji programów/projektów;
  • reprezentowanie Caritas Polska na zewnątrz i dbałość o jej dobry wizerunek.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w koordynowaniu projektów międzynarodowych, w tym humanitarnych/rozwojowych/społecznych;
  • znajomość i rozumienie zasad rozliczeń projektów, (do)finansowanych przez grantodawców zewnętrznych;
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w tym rozproszonym;
  • biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) – C1;
  • umiejętność zarządzania projektami;
  • komunikatywność i otwartość na współpracę z innymi;
  • gotowość do wyjazdów służbowych poza granice Polski.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • pracę w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metro Rondo Daszyńskiego;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
  • prywatną opiekę medyczną.

Kierownik Działu Fundraisingu

Kierownik Działu Fundraisingu

Twój zakres obowiązków:

  • Nadzór nad realizacją celów fundraisingowych Caritas Polska;
  • planowanie i realizacja kampanii fundraisingowych dla poszczególnych programów pomocowych;
  • rozwój procesu pozyskiwania i utrzymywania darczyńców;
  • rozwój narzędzi do kontaktu i przekazywania darowizn (wpłaty internetowe, polecenie zapłaty, sms, itp.);
  • pozyskiwanie nowych, oraz utrzymywanie relacji z istniejącymi partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi;
  • zarządzanie zespołem Działu Fundraisingu (rekrutacja, wdrażanie, szkolenie, motywowanie)
  • dbanie o dobry wizerunek organizacji

Nasze wymagania:

  • min. 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min.B2);
  • doświadczenie zawodowe w koordynacji pracy zespołem;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągnięcie celu;
  • chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • pracę w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metro Rondo Daszyńskiego;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
  • prywatną opiekę medyczną.

Magazynier

Magazynier

Opis stanowiska:  

  • Przewożenie i rozładowywanie towaru w magazynie zewnętrznym;
  • Załadowanie towaru i przewożenie w miejsca wyznaczone przez przełożonego;
  • Odbieranie i dostarczanie darowizn samochodem osobowym na terenie całej Polski;
  • Odpowiednie planowanie przestrzeni magazynowej;
  • Dbałość o powierzony towar i porządek na terenie magazynu;
  • Obsługa urządzeń magazynowych – wózki widłowe;
  • Pielęgnowanie otoczenia budynku, w tym: koszenie trawy, grabienie liści, plewienie, zimą- odgarnianie śniegu.

Wymaganie:  

  • Doświadczenie na stanowisku magazyniera;
  • Uprawnienie na obsługę wózków widłowych;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie Polski;
  • Rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; 
  • prywatną opiekę medyczną; 
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych; 
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem; 
  • pracę w dogodnej lokalizacji; 
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym; 

Specjalista ds. Monitorowania i Ewaluacji działań projektowych (MEAL)

Specjalista ds. Monitorowania i Ewaluacji działań projektowych (MEAL)

Twój zakres obowiązków:

  • Monitorowanie, planowanie, gromadzenie danych i ocena udzielanej pomocy w oparciu o realizowane programy i projekty; 
  • przygotowywanie i koordynowanie działań związanych z przygotowywaniem planu operacyjnego i strategii Caritas Polska;
  • monitorowanie i nadzór nad budżetami realizowanych projektów, ocena ryzyka i proponowanie najlepszych rozwiązań w danych obszarach projektowych; 
  • przygotowywanie sprawozdań, analiz i raportów na potrzeby dyrekcji Caritas Polska; 
  • ścisła współpraca z wszystkimi działami Caritas Polska oraz Caritas Diecezjalnymi, ze szczególnym uwzględnieniem działu Compliance i Ryzyka;   
  • przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu monitoringu i ewaluacji projektów;  
  • współpraca z instytucjami publicznymi;  
  • udział w spotkaniach krajowych i międzynarodowych.  

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z obszarów finansowych, kontrolingu lub pokrewnych; 
  • doświadczenie – min. 4 lata w obszarze kontrolingu i ewaluacji projektów;  
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);  
  • doświadczenie w realizacji i raportowaniu projektów, w tym finansowanych ze środków międzynarodowych organizacji i/lub z Unii Europejskiej;  
  • doświadczenie dot. współpracy z krajowymi instytucjami publicznymi, organizacjami międzynarodowymi i krajowymi;  
  • doświadczenie w pracy w wielokulturowym środowisku;  
  • analityczność, dbałość o szczegóły;  
  • komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.  

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę; 
  • prywatna opieka medyczna; 
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem; 
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym; 
  • pracę w dogodnej lokalizacji. 

Specjalista ds. komunikacji / copywriter

Specjalista ds. komunikacji / copywriter 

Twój zakres obowiązków:

  • pisanie informacji dla mediów oraz tekstów na stronę www czy media społecznościowe;
  • redagowanie publikacji tematycznych i tekstów promocyjnych na potrzeby Caritas Polska;
  • współtworzenie kampanii informacyjnych;
  • bieżąca obsługa strony internetowej Caritas Polska oraz jej podstron;
  • koordynowanie prac związanych ze zmianami wprowadzanymi na stronie www;
  • bieżąca obsługa profili społecznościowych;
  • tworzenie artykułów specjalistycznych;
  • inicjowanie tematów oraz sprawne reagowanie na bieżące wydarzenia;

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • tzw. “lekkie pióro”, czyli umiejętność tworzenia zrozumiałych i przyjemnych do czytania tekstów;
  • kreatywność w tworzeniu scenariuszy, haseł kampanii;
  • umiejętność poprawnego redagowania tekstów w języku polskim;
  • znajomość WordPress’a;
  • znajomość j. angielskiego (min. B2);

Mile widziane:

  • portfolio;

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę; 
  • prywatna opieka medyczna; 
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem; 
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym; 
  • pracę w dogodnej lokalizacji. 

Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń

Specjalista ds. rekrutacji i szkoleń

Twój zakres obowiązków:

  • samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych (end to end), w tym aktywne pozyskiwanie kandydatów i badanie rynku kandydatów z obszaru NGO;
  • efektywne zarządzanie wieloma procesami rekrutacyjnymi we współpracy z koordynatorami projektów;
  • planowanie i organizacja szkoleń dla pracowników
  • współpraca z portalami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi oraz urzędami pracy;
  • ścisła współpraca z działem komunikacji w ramach realizowanych kampanii rekrutacyjnych w social mediach;
  • inicjowanie i wdrażanie nowych pomysłów, rozwiązań z obszaru HR;
  • koordynowanie procesu wdrożenia (onboardingu) dla nowych pracowników;
  • przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji z obszaru HR.

Nasze wymagania:

  • min. 3 lata doświadczenia na podobnym na stanowisku;
  • komunikatywność i umiejętność budowania trwałych relacji;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • samodzielność, proaktywność i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
  • sprawna obsługa pakietu MS Office.

Mile widziane:

  • doświadczenie w obszarze NGO;
  • znajomość j. angielskiego;

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
  • pracę w dogodnej lokalizacji
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
  • prywatną opiekę medyczną

Specjalista ds. compliance

Specjalista ds. compliance

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie kierownika obszaru ds. ryzyka i compliance w prowadzeniu działań związanych z przestrzeganiem standardów Caritas Interiantionalis;
  • współpraca i wsparcie w zakresie opracowywania dokumentacji i wewnętrznych polityk regulujących zarządzanie instytucjonalne w Caritas;
  • wsparcie we wdrażaniu procedur w ramach standardów zarządzania, w szczególności w zakresie ochrony osób nieletnich i grup wrażliwych;
  • komunikacja z przedstawicielami Caritas Internationalis, Caritas Europa oraz innymi partnerami krajowymi i międzynarodowymi;
  • koordynowanie procesu przyjmowania i procesu rozpatrywania skarg;
  • wsparcie Caritas diecezjalnych w rozwoju i wdrażaniu własnych polityk i procedur – prowadzenie szkoleń;
  • nadzór, przechowywanie dokumentacji związanej z naruszeniami standardów i przygotowywanie raportów.

Nasze wymagania

  • preferowane wykształcenie w obszarze: prawniczym, filologicznym lub projektów społecznych;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • biegła znajomość języka polskiego;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • dbałość o szczegóły;
  • komunikatywność i umiejętność przekazywania wiedzy;
  • chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji społecznej;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w twoim obszarze;
  • prywatną opiekę medyczną.

Specjalista ds. księgowości

Specjalista ds. księgowości

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • weryfikacja poprawności otrzymywanych faktur kosztowych i przygotowywanie dokumentów księgowania;
  • księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych;
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz innych wydatków pracowniczych;
  • udział w pracach związanych ze sprawozdawczością finansową, raportami okresowymi, rozliczeniami podatkowymi i deklaracjami oraz niezbędnymi zestawieniami finansowymi;
  • zapewnienie poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
  • udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
  • aktywne zaangażowanie podczas audytów zewnętrznych;
  • efektywna współpraca z innymi działami w organizacji.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse);
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT;
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel);
  • umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań;
  • doskonała organizacja pracy własnej;
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków;
  • dokładność, terminowość i samodzielność w działaniu;
  • umiejętność współpracy w zespole.

Mile widziane: znajomość programu Enova.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
  • pracę w dogodnej lokalizacji
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
  • pakiet opieki medycznej

Specjalista ds. wolontariatu

Specjalista ds. wolontariatu

Twój zakres obowiązków:

  • rekrutacja, animowanie działań i organizacja szkoleń dla wolontariuszy;
  • koordynacja pracy wolontariuszy 
  • współpraca przy organizacji akcji społecznych, np. zbiórki żywności, Dzień Dobra, pielgrzymki w tym;
  • sprawowanie bieżącego nadzoru nad pracą wolontariuszy; 
  • planowanie i organizacja zadań wolontariuszy; 
  • ocena i motywowanie wolontariuszy; 
  • wsparcie w promowaniu i rozwijaniu działalności wolontariatu;
  • tworzenie nowych programów i projektów rozwijających wolontariat. 

Nasze wymagania: 

  • doświadczenie w pracy związanej z organizacją, koordynacją pracy wolontariuszy; 
  • umiejętności interpersonalne pomagające w tworzeniu i utrzymaniu zespołu, oraz inspirowaniu grupy do działania; 
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, m.in. nawiązywania kontaktu z innymi, uważnego słuchania, empatia  
  • doświadczenia w prowadzeniu spotkań i prezentacji; 
  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy zespołowej; 
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu; 
  • umiejętność pracy zespołowej; 
  • kreatywność; 
  • bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office; 
  • wyjazdy służbowe. 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
  • pakiet opieki medycznej.

Miejsce pracy: Warszawa (sporadyczne wyjazdy służbowe na terenie kraju)

Koordynator projektów w dziale komunikacji

Koordynator projektów w dziale komunikacji

Opis stanowiska:

  • koordynowanie przebiegu kampanii komunikacyjnych Caritas Polska, zarówno krajowych jak i zagranicznych
  • koordynowanie i współtworzenie konceptów kreatywnych kampanii oraz kierowanie pracą zespołu; producentów video, grafików, copywriterów itp.
  • aktywny i bezpośredni kontakt z partnerskimi organizacjami w celu pozyskania materiałów promocyjnych dla kluczowych kierunków działań organizacji (m.in. Ukraina, Bliski Wschód, Wenezuela, Jemen)
  • planowanie i nadzór nad tworzeniem projektów komunikacyjnych w Social Mediach zgodnie z procedurami wewnętrznymi
  • monitorowanie i analiza efektywności działań marketingowych oraz śledzenie trendów w komunikacji
  • dbałość o spójną komunikację dot. realizowanych projektów
  • współpraca z działami biorącymi udział w innych projektach min. dotyczących ekologii, seniorów, migrantów czy wolontariatu
  • udział w delegacjach krajowych lub/i zagranicznych do krajów, gdzie niesiona jest pomoc przez Caritas Polska
  • zarządzanie pracą podległego zespołu.

Wymagania:

  • 2 letnie doświadczenie w koordynowaniu działań medialnych w obszarze projektów humanitarnych
  • 3 letnie doświadczenie we współpracy z mediami
  • j. angielski – zaawansowany w mowie i piśmie, min. B2
  • gotowość do podróży służbowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysokie poczucie obowiązkowości, terminowość
  • umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie
  • przywiązywanie wagi do detalu i wysokie poczucia estetyki
  • proaktywność w inicjowaniu różnych działań, wychodzeniu z propozycjami i nowymi pomysłami
  • nastawienie na cel – doprowadzanie pomysłów i konceptów do realizacji
  • znajomość Google Analytics, Social Media

Mile widziane:

  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie pracy w agencji reklamowej
  • doświadczenie w obszarze produkcji i postprodukcji video (operator kamery, montaże)

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
  • pracę w dogodnej lokalizacji
  • pakiet opieki medycznej

Koordynator ds. kontaktu z mediami

Koordynator ds. kontaktu z mediami

Opis stanowiska:

  • koordynowanie działań medialnych w Caritas Polska
  • bieżąca współpraca z mediami oraz aktywna dywersyfikacja i rozwój partnerów medialnych
  • współpraca z partnerami organizacji
  • pozyskiwanie i prowadzenie patronów medialnych
  • współpraca przy tworzeniu bieżących materiałów promocyjnych (prezentacje, newsy, wywiady itp.)
  • organizacja konferencji prasowych, śniadań prasowych, briefingów,
    tworzenie agend wejść medialnych
  • tworzenie raportów medialnych
  • tworzenie scenariuszy wydarzeń promocyjnych

Wymagania:

  • 2 letnie doświadczenie w koordynowaniu działań medialnych w obszarze projektów humanitarnych
  • 3 letnie doświadczenie we współpracy z mediami
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągnięcie celu
  • chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji
  • kreatywność i otwartość na pozyskiwanie nowych partnerów
  • bardzo dobra znajomość j. polskiego (min.B2)
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min.B2)

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę
  • prywatna opieka medyczna
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym
  • pracę w dogodnej lokalizacji

Specjalista ds. rozliczeń projektów w dziale zagranicznym

Specjalista ds. rozliczeń projektów w dziale zagranicznym

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowywanie raportów finansowych dla projektów międzynarodowych we współpracy z Koordynatorem ds. Projektów;
  • Bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji Caritas;
  • Monitorowanie kwestii finansowych w projekcie na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie);
  • Bezpośrednia współpraca z działem księgowości oraz działami wspierającymi;
  • Rozwijanie instytucjonalnego know-how w zakresie zarządzania projektami finansowymi.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w przygotowaniu oraz udział w zespołach opracowania ram budżetowych;
  • Doświadczenie w monitorowaniu i raportowaniu finansów w projektach międzynarodowych;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w prowadzeniu spraw finansowych projektów humanitarnych zdobyte w toku pracy/obsługi takich projektów na misjach zagranicznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  • Znajomość zagadnień rozliczeń programów MSZ: Projekty z Funduszy Publicznych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę;
  • Pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • Szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
  • Pracę w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metro Rondo Daszyńskiego
  • Pakiet opieki medycznej.

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

Specjalista ds. integracji migrantów i uchodźców

Specjalista ds. integracji migrantów i uchodźców

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie koordynacji działań na rzecz integracji cudzoziemców w ramach Centrum Pomocy Migrantom i Uchodźcom;
  • współpraca w budowanie strategii integracji cudzoziemców w działań Caritas Polska;
  • inicjowanie i realizacja przedsięwzięć / projektów Caritas Polska związanych z działaniami na rzecz integracji cudzoziemców;
  • współpraca z instytucjami publicznymi odpowiedzialnymi za integrację cudzoziemców w Polsce;
  • współpraca z organizacjami międzynarodowymi i pozarządowymi;
  • udział w spotkaniach krajowych i międzynarodowych w obszarze spraw cudzoziemców;
  • działania dot. pozyskiwania funduszy na rzecz pomocy cudzoziemcom, w tym ich integracji.

Wymagania

  • doświadczenie – min. 3 lat w obszarze integracji cudzoziemców;
  • biegła znajomość języka polskiego (w mowie i piśmie);
  • biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
  • doświadczenie w przygotowaniu, realizacji i raportowaniu projektów, w tym finansowanych ze środków organizacji międzynarodowych i/lub z Unii Europejskiej w obszarze integracji cudzoziemców w Polsce;
  • doświadczenie dot. współpracy z krajowymi instytucjami publicznymi, organizacjami międzynarodowymi i krajowymi w obszarze integracji cudzoziemców;
  • doświadczenie w pracy w wielokulturowym środowisku;
  • samodzielność w działaniu;
  • doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony;
  • pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
  • szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
  • pracę w biurze w dogodnej lokalizacji – blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego;
  • pakiet opieki medycznej.

Miejsce pracy: Warszawa, Wola

Zgłoszenia prosimy nadsyłać pod adres rekrutacja@caritas.org.pl. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje)

 Administrator

Informujemy, że Caritas Polska z siedzibą przy ul. Okopowej 55, 01-043 Warszawa, adres email: caritaspolska@caritas.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji.

Cele przetwarzania i podstawy przetwarzania

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

  • przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 221 KP;
  • przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.

Odbiorcy danych

Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom działającym na zlecenie Administratora (m.in. kurierzy, poczta, dostawcy usług IT, firmy audytorskie, kancelarie prawnicze, ubezpieczyciele, banki, personel Administratora). Pani/Pana dane mogą być też przekazywane organom władzy publicznej lub organom ścigania. Przekazywanie danych opiera się o umowy powierzenia lub przepisy prawa powszechnie obwiązującego.

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane

Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia pierwszej rekrutacji.

Informacje o Pani/Pana prawach

Przysługują Pani/Panu w zależności od podstawy przetwarzania prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych.

Ma też Pani/Pan prawo co cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.    

Zautomatyzowane podejmowaniu decyzji i podanie danych

Caritas Polska informuje, że nie będzie profilować Pani/Pana danych osobowych i nie będzie podejmować decyzji w oparciu o wyłącznie zautomatyzowane przetwarzanie danych (bez udziału człowieka). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie rekrutacji.