![Praca_banner_1920x450px_4m](https://caritas.pl/wp-content/uploads/2022/07/praca-banner-1920x450px-4m.jpg)
Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
Koordynator / Koordynatorka ds. programów społecznych dot. osób wykluczonych
Koordynator / Koordynatorka ds. programów społecznych dot. osób wykluczonych
Twój zakres obowiązków:
- koordynowanie realizacji programów społecznych, w szczególności dotyczących osób wykluczonych społecznie (np. z niepełnosprawnością, w kryzysie bezdomności, dzieciom, seniorom);
- wyznaczanie kierunków rozwoju, inicjowanie i wdrażanie nowych programów;
- zarządzanie dotacjami w ramach realizowanych programów społecznych;
- opracowywanie i nadzór nad realizacją budżetów, harmonogramów i wskaźników koordynowanych działań;
- zarządzanie podległym zespołem eksperckim;
- bieżąca współpraca z partnerami lokalnymi i kościelnymi, instytucjami publicznymi oraz organizacjami społecznymi;
- pozyskiwanie funduszy na realizację programów poprzez współpracę z międzynarodowymi oraz krajowymi partnerami Caritas;
- wspieranie działań informacyjno-promocyjnych;
- reprezentowanie Caritas Polska na zewnątrz organizacji, inicjowanie działań rzeczniczych oraz udział w radach społecznych;
Nasze wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami społecznymi;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.C1);
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności ustalania priorytetów;
- zainteresowanie tematyką humanitarną oraz gotowość do stałego poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne;
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczania projektów
Specjalista/ Specjalistka ds. rozliczania projektów
Opis stanowiska:
- Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością, kontrolą oraz monitoringiem projektów;
- sporządzanie wniosków o płatność, raportów, harmonogramów płatności, zapewnienie terminowości, poprawności, kompletności i aktualności dokumentów dołączanych do sprawozdań i wniosków o płatność;
- weryfikacja opisów oraz ewidencjonowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi programowymi;
- kontrola oraz rozliczanie realizacji prowadzonych projektów unijnych i innych pod kątem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie (formalnej, merytorycznej i finansowej);
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją oraz rozliczaniem projektów dla kontroli prowadzonych przez Instytucje Pośredniczące oraz Zarządzające;
- uczestnictwo w czynnościach związanych z kontrolą i audytami projektów współfinansowanych;
- weryfikacja dokumentów: finansowych, odbiorowych, umów oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowych rozliczeń;
- współpraca z działem księgowości oraz innymi działami wspierającymi;
- rewizja oraz raportowanie odchyleń w realizacji budżetu projektów współfinansowanych i identyfikacji przyczyn ich niewykonania.
Nasze wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów/grantów, w tym udział w rozliczaniu/realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub innych instytucji;
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem projektów, monitorowaniem realizacji budżetu i harmonogramem projektowym oraz ponoszeniu wydatków i/ lub potwierdzaniu kwalifikowalności kosztów;
- odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, rzetelność;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. poziom B2).
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00).
Specjalista/ Specjalistka ds. compliance i ładu instytucjonalnego
Specjalista / Specjalistka ds. compliance i ładu instytucjonalnego
Twój zakres obowiązków:
- opracowywanie, wzmacnianie i wdrażanie polityki, procedur w zakresie ładu instytucjonalnego i compliance;
- dostosowanie polityki, procedur i systemów Caritas Polska do standardów Caritas Internationalis;
- wsparcie diecezji w rozwoju i wdrażaniu ich własnych polityk, procedur w zakresie ładu instytucjonalnego oraz standardów Caritas Internationalis oraz Caritas Polska;
- przygotowywanie raportów dotyczących zarządzania ryzykiem braku zgodności oraz nieprawidłowości;
- nadzór i przechowywanie dokumentacji związanych z obszarem ryzyka, compliance oraz ładu instytucjonalnego;
- prowadzenie szkoleń z obszaru compliance i ładu instytucjonalnego;
- wsparcie obszarów/działów w projektach oraz zespołów projektowych w obszarze compliance i ładu instytucjonalnego;
- ścisła współpraca ze specjalistami ds. compliance i ładu instytucjonalnego w Caritas Diecezjalnych oraz Caritas Internationalis.
Nasze wymagania:
- 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- biegła znajomość języka polskiego;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. B2;
- znajomość pakietu MS Office;
- gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski (2/3 razy w miesiącu);
- nastawienie na cel i proaktywność;
- komunikatywność i umiejętność przekazywania wiedzy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. programu opieki hospicyjnej i długoterminowej
Specjalista / Specjalistka ds. programu opieki hospicyjnej i długoterminowej
Opis stanowiska:
- planowanie i realizacja programów rozwojowych dla placówek opieki długoterminowej i hospicyjnej w sieci Caritas Diecezjalnych w Polsce;
- wsparcie organizacji szkoleń tematycznych dla pracowników placówek opieki hospicyjnej i długoterminowej w Caritas Diecezjalnych (szkolenia profesjonalistów i wolontariuszy);
- organizacja i prowadzenie szkoleń psychologicznych dotyczących sytuacji choroby, śmierci, żałoby a także współpracy z rodzinami chorych i umierających dla pracowników (kapelanów, wolontariuszy placówek hospicyjnych i opieki długoterminowej);
- sieciowanie, organizowanie wizyt studyjnych, wsparcie wymiany doświadczeń pomiędzy placówkami hospicyjnymi i opieki długoterminowej;
- monitorowanie projektów, prowadzenie dokumentacji projektowej;
- współpraca z organizacjami hospicyjnymi i opieki długoterminowej w europejskiej sieci Caritas;
- podróże służbowe w na terenie kraju.
Nasze wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe (psychologia, socjologia, nauki społeczne lub pokrewne);
- znajomość systemu opieki długoterminowej i hospicyjnej w Polsce;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2);
- praktyczna znajomość pakietu MS Office;
- wysoka kultura osobista i komunikatywność;
- wysoka empatia i zrozumienie osób w potrzebie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- dyspozycyjność do wyjazdów służbowych;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę cywilnoprawną
- ½ etatu
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
Specjalista/ Specjalistka ds. komunikacji - operator/-ka, montażysta/-tka materiałów filmowych oraz fotograficznych
Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji – operator/ka montażysta/ka materiałów filmowych oraz fotograficznych
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie fotorelacji, montaż materiałów multimedialnych do mediów tradycyjnych i społecznościowych Caritas Polska, w tym obsługa i optymalizacja pozycjonowania materiałów video (m.in. vlogów, reels, shorts);
- nagrywanie materiałów, montaże, produkcje, post-produkcje materiałów promocyjnych Caritas;
- możliwość udziału w delegacjach krajowych i zagranicznych do krajów, tam gdzie jest udzielana pomoc przez Caritas Polska w celu realizacji zdjęć, realizacji, materiałów video.
Oczekiwania:
- doświadczenie w obszarze produkcji i postprodukcji mediów (operator kamery, montaże);
- dobra znajomość programów Adobe (Premiere Pro, After Effects, Photoshop);
- bardzo dobra znajomość i umiejętność projektowania materiałów do mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter itp.);
- znajomość trendów montażowych oraz social mediowych;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- dokładność, skuteczność w działaniu, nastawienie na osiągniecie celu;
- chęć do zaangażowania się w dynamiczny rozwój organizacji;
- portfolio projektów wizualnych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- możliwość skorzystania z bezpłatnego parkingu samochodowego;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów zagranicznych
Specjalista/ Specjalistka ds. projektów zagranicznych
Twój zakres obowiązków:
- udział w planowaniu, przygotowaniu i realizacji projektów humanitarnych i rozwojowych z partnerami Caritas Polska;
- rejestracja i monitorowanie realizacji umów projektowych w Obszarze Zagranicznym;
- przygotowywanie: wniosków o płatność, zestawień i sprawozdań z działań projektowych dla interesariuszy;
- monitorowanie elementów cyklu zarządzania projektem na wszystkich jego etapach (ocena, realizacja, raportowanie, itp.);
- współpraca z działem medialnym i fundraisingowym w zakresie realizacji materiałów audiowizualnych i promocji działań pomocowych;
- współpraca z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w Polsce i zagranicą;
- bieżący monitoring realizacji projektu i udostępnianie informacji dla potrzeb zespołu projektowego, zarządu Caritas Polska i/lub organów kontrolnych;
- bezpośredni kontakt z lokalnymi partnerami organizacji, prowadzenie spotkań i dokumentowanie współpracy;
- współpraca ze specjalistami ds. rozliczeń oraz innymi działami wspierającymi;
- archiwizacja dokumentacji projektu;
- rozwijanie instytucjonalnego „know-how” w zakresie zarządzania projektami.
Wymagania:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku oraz w realizacji projektów, programów, grantów i działań w obszarze humanitarnym i rozwojowym, w tym udział w realizacji projektów współfinansowanych przez donorów instytucjonalnych;
- doświadczenie w zarządzaniu projektami, monitorowaniu realizacji działań i budżetu oraz harmonogramu;
- biegła znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego (min. B2);
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel);
- zainteresowanie tematyką humanitarną oraz gotowość do stałego poszerzania swojej wiedzy w tym zakresie;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i skrupulatność;
- wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne;
- proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań;
- umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku.
Mile widziane:
- Znajomość zagadnień prowadzenia programów finansowanych z MSZ oraz innych źródeł publicznych, w tym krajowych i międzynarodowych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w największej organizacji społeczno-charytatywnej w Polsce;
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (obok stacji metra: Rondo Daszyńskiego);
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00)
Specjalista/ Specjalistka ds. księgowości i obsługi darczyńców
Specjalista / Specjalistka ds. księgowości i obsługi darczyńców
Twój zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny i mailowy w zakresie obsługi darczyńców;
- tworzenie dokumentów i raportów z wydatkowania darowizn od darczyńców;
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;
- weryfikacja poprawności otrzymywanych faktur kosztowych i przygotowywanie dokumentów księgowania;
- księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych;
- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz innych wydatków pracowniczych;
- udział w pracach związanych ze sprawozdawczością finansową, raportami okresowymi;
- zapewnienie poprawności obiegu dokumentów i dokonywanie uzgodnień księgowych;
- udział w procesie zamknięcia miesiąca, kwartału, roku, sporządzaniu sprawozdania finansowego;
- aktywne zaangażowanie podczas audytów zewnętrznych;
- efektywna współpraca z innymi działami w organizacji.
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse);
- 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w zakresie sporządzania deklaracji podatkowych VAT;
- bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel);
- umiejętności analityczne oraz umiejętność identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań;
- swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i korespondencji mailowych;
- wysoka kultura osobista, empatia i cierpliwość w kontaktach z innymi ludźmi;
- doskonała organizacja pracy własnej;
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków;
- dokładność, terminowość i samodzielność w działaniu;
- umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczną;
- elastyczny czas rozpoczęcia pracy (7:00 – 9:00);
- pracę z profesjonalnym i zaangażowanym zespołem;
- pracę w dobrze skomunikowanej lokalizacji (ul. Okopowa);
- możliwość korzystania z pracowniczego parkingu samochodowego;
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym;
- pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych.
Zgłoszenia prosimy nadsyłać pod adres rekrutacja@caritas.org.pl. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (rekrutacje)
Administrator
Informujemy, że Caritas Polska z siedzibą przy ul. Okopowej 55, 01-043 Warszawa, adres email: caritaspolska@caritas.pl jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji.
Cele przetwarzania i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego – art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 221 KP;
- przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazi Pani/Pan na to zgodę – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom działającym na zlecenie Administratora (m.in. kurierzy, poczta, dostawcy usług IT, firmy audytorskie, kancelarie prawnicze, ubezpieczyciele, banki, personel Administratora). Pani/Pana dane mogą być też przekazywane organom władzy publicznej lub organom ścigania. Przekazywanie danych opiera się o umowy powierzenia lub przepisy prawa powszechnie obwiązującego.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Pani/Pana dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na udział w przyszłych rekrutacjach do czasu wycofania tej zgody, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od zakończenia pierwszej rekrutacji.
Informacje o Pani/Pana prawach
Przysługują Pani/Panu w zależności od podstawy przetwarzania prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania danych.
Ma też Pani/Pan prawo co cofnięcia zgody na przetwarzanie danych. Nie wpływa to na legalność przetwarzania danych przed wycofaniem zgody.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem dane były przetwarzane niezgodnie z prawem.
Zautomatyzowane podejmowaniu decyzji i podanie danych
Caritas Polska informuje, że nie będzie profilować Pani/Pana danych osobowych i nie będzie podejmować decyzji w oparciu o wyłącznie zautomatyzowane przetwarzanie danych (bez udziału człowieka). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie uniemożliwi przeprowadzenie rekrutacji.
Zobacz również: Ochrona danych osobowych (RODO) w Caritas Polska