Dwie klasy przedszkolne zostały wyposażone w dwadzieścia małych wielofunkcyjnych stolików i czterdzieści krzesełek, które zostały wykonane przez lokalnych pracowników. Zakupiono też dużą ilość pomocy dydaktycznych. Wykonane zostały również szafy oraz biurka dla nauczycieli przez uczniów szkoły zawodowej o profilu stolarskim.
Udało się również wyremontować istniejący stary mały domek wraz z wyczyszczeniem od rdzy i pomalowaniem dachu oraz zakupiono wyposażenie pomieszczenia dla prowadzenia kursów szkoleniowych. Zakupiono naczynia kuchenne, dwie maszyny do szycia jak również zostały zrobione: krzesełka, krzesła, stoliki, stoły, szafa, biurko oraz kuchnia na drewno. Oprócz wyżej wymienionych przedmiotów nabyto ponadto: zadaszenie namiotowe, krzesła plastikowe, generator wraz z okablowaniem oraz ekran.
Wg s. Feliksy – koordynatorki projektu projekt przyczynił się do podniesienia poziomu życia lokalnych ludzi – „Wszystkie meble pozostały wykonane przy użyciu lokalnych materiałów oraz przez miejscowych wykonawców. Było to nie tylko wyposażenie pomieszczeń ale również zagwarantowanie pracy i wspomożenie wielu rodzin”.
Siostra wymienia jednym tchem korzyści z realizacji projektu:
- poziom nauczania się podnosi ze względu na wystarczające umeblowanie i pomoce dydaktyczne. Również, dzięki podstawowemu ale dobremu wyposażeniu klas przedszkolnych dzieci i nauczyciele będą mieli godne warunki nauki.
- Dziewczęta i kobiety poprzez szkolenia nauczą się reperować i odnawiać zużytą odzież, co pozwoli im na ekonomiczne prowadzenie domu i schludny wygląd. A przez naukę gotowania i pieczenia uniknie się chorób wynikających z niedożywienia. Ponieważ na tym terenie posiłki są przygotowywane jednolicie bez urozmaiceń, szkolenia te nauczą wykorzystywać te same produkty, ale łączące je w różnoraki sposób.
- Posiadając zadaszenie namiotowe możemy organizować dla różnych wiekowo osób spotkania edukacyjne np. o AIDS.
- Bardzo często brakuje nam prądu co uniemożliwiało kontynuację projekcji multimedialnych dlatego zakup generatora wraz z okablowaniem daje nam możliwość prowadzenia regularnych, planowanych spotkań.
Projekt ten jest skierowany do trzech różnych grup osób z okolicznych terenów wiejskich.
Pierwsza grupa to dzieci przedszkolne z okolicznych wiosek. Dzieci w wieku od 3 do 6 lat, ale również i dzieci starsze, które wcześniej nie miały możliwości nauki w przedszkolu. (W Kenii jest wymagany przynajmniej dwuletni pobyt w przedszkolu przed rozpoczęciem nauki w szkole podstawowej).
Druga grupa to dziewczęta i kobiety, które pragną poznać podstawowe możliwości różnorodnego, zdrowego żywienia z wykorzystaniem lokalnych produktów oraz nauki drobnej reperacji i przeróbki używanej odzież.
Trzecia grupa to dzieci, młodzież i dorośli z okolicznych miejscowości, dla których organizuje się tematyczne projekcje edukacyjne oraz okazjonalne spotkania.